Ik heb problemen gehad met mijn systeem sinds de aankoop. In oktober begon het uit zichzelf opnieuw op te starten en in november begon het een leeg scherm te vertonen, hoewel je alles kon horen. Toen ik het inleverde, zeiden ze dat er in november een nieuwe radio in moest. Ik heb twee maanden gewacht tot hij binnenkwam en vandaag werd me verteld dat er alleen een software-update en een herstart nodig was. Ik kwam terug om hem op te halen en de navigatieknop werkte nog steeds niet en de knoppen op het stuur konden de radio niet bedienen. Ik liet hem daar en kreeg te horen dat ze de radio hadden vervangen, maar de navigatie werkt niet omdat mijn voertuig er niet mee is uitgerust. UMMM. Hoe kon ik het dan twee maanden gebruiken? Heeft iemand een 23 RAV XLE Premium en klinkt dit juist? Hoe kan ik bewijzen dat ik navigatie had, behalve de proefversie voor Drive Connect en het tonen van twee adressen in de ritten op mijn app? Ik ben ten einde raad, wetende dat Toyota hiervan op de hoogte is en de consument in feite pech heeft.