Toyota RAV4 Forums banner

5e generatie nieuwe ladder

8.4K views 17 replies 8 participants last post by  BOS-SRT  
#1 ·
5e generatie nieuwe Spider Ladder

#7 ·
Heb je gezien hoe klein en zwak de scharnieren aan de achterklep zijn?

En heb je gehoord over de defecten en Toyota's afwijzing van een garantieclaim?

Ik weet niet zeker waarom je geen 4Runner hebt gekregen, nadat je al dat geld hebt uitgegeven aan een unibody CUV, een hoop gewicht hebt toegevoegd en de brandstofbesparing hebt verminderd, ben je nog steeds lang niet in het bezit van een robuuste SUV.

Rav4 is een oké CUV....maar....plaatwerk is dun als een conservenblik, carrosseriestructuur is meh....ondermaats, etc.

(ja, ik bezit er een...) en iedereen die zegt dat ze van de hunne "houden", moet hersendood zijn. Het is nauwelijks toereikend voor zijn doeleinden en hopelijk betrouwbaar. Het is zo ontworpen dat het in elke categorie net acceptabel is, maar zeker niet overgeconstrueerd voor offroaden, wat je doet op basis van alle offroad-upgrades die je hebt toegevoegd.

#9 ·
(ja, ik heb er een...) en iedereen die zegt dat hij van de zijne "houdt", moet hersendood zijn. Het is nauwelijks toereikend voor zijn doeleinden en hopelijk betrouwbaar. Het is zo ontworpen dat het in elke categorie net acceptabel is, maar zeker niet over-engineered voor offroaden, wat je doet op basis van alle offroad-upgrades die je hebt toegevoegd.
De RAV4-eigenaren die daadwerkelijk hersendood (of erger) zijn, zijn degenen die bij elke gelegenheid klagen over wat een waardeloze auto's het zijn, maar ze blijven ze kopen en erin rijden.

#15 ·
Als deze ladder nog in RnD zit, wil ik hem graag testen op mijn XSE. Laat het me weten, want ik ben in de markt.
Ik heb hem eraf gehaald. Het is rommel. Er is een probleem met de trapas. De verkoper zei dat ze een bijgewerkte beugel zouden uitbrengen en dat nooit hebben gedaan. Ik zal uiteindelijk de nashfabco ladder krijgen.