Toyota RAV4 Forums banner
1 - 6 of 6 Posts

Simpeau

· Registered
20 Posts
Discussion starter · #1 ·
Hallo,
Ik probeer de plastic oliefilterdop (behuizing) te vervangen en sommige Toyota OEM-onderdelenverkopers zeggen dat ik 156620-31060 kan gebruiken. Anderen zeggen dat het niet past omdat het voor een 6-cilinder is, ik zou het op prijs stellen als iemand die de overstap naar metaal heeft gemaakt hier commentaar wil geven.
Bedankt!

Ik weet niet waarom iemand dat zou willen doen, maar ik stel voor om gewoon de OEM-vuldoppen mee te nemen (de vulopening voor motorolie afdekken) naar een auto-onderdelenwinkel die verkoopt wat je wilt en de schroefdraad en vulgrootte van de OEM-dop te vergelijken met de doppen die de winkel verkoopt.

Hallo,
Ik probeer de plastic oliefilterdop (behuizing) te vervangen en sommige Toyota OEM-onderdelenverkopers zeggen dat ik 156620-31060 kan gebruiken. Anderen zeggen dat deze niet past omdat deze voor een 6-cilinder is, ik zou het op prijs stellen als iemand die de overstap naar metaal heeft gemaakt hier commentaar wil geven.
Bedankt!
Een Avalon uit 2006 heeft een metalen FILTERdop en ik heb me altijd afgevraagd of deze op onze 2017 Tacoma zou passen.

Ter info: er zijn verschillende oliefilteronderdeelnummers voor verschillende motoren die het patroonfilter gebruiken, dus zorg ervoor dat elke dop die u koopt goed past en geen ander formaat filterpatroon vereist.

1 - 6 of 6 Posts