View attachment 195710
Ik ben meestal geen fan van dit soort manden, ik hou van de lage profielrekken zoals een Prinsu, maar ik heb deze MAAXHAUL mand/rek op Amazon gekocht, en hij is mooier en steviger dan ik had verwacht. Je kunt de hele auto ermee schudden, het voelt erg veilig aan. Ik heb er gisteravond mee gereden tot 95 mph en het windgeruis was niet slecht. Tot nu toe een W .
Eerlijke meningen?
Ik heb het op de rav gegooid voor een trip die ik volgend weekend heb voor Overlandexpo West. Het was een eenvoudige installatie zonder problemen, gewoon mijn oem dwarsbalken erop gezet en deze monteren erop (-30 min). Mpg lijkt hetzelfde te zijn gebleven, en het grootste deel van de tijd is er geen windgeruis (ik heb het hele voertuig geluiddicht gemaakt), maar af en toe word ik in een zijwind of iets dergelijks gevangen en het is een paar minuten behoorlijk merkbaar voordat het vervaagt.Ziet er goed uit. Als het gemakkelijk past, is het waarschijnlijk een winnaar.
Houd je het permanent of alleen voor uitstapjes?
Dat rek krijgt veel positieve beoordelingen. Heb je roestbescherming of schilderen gedaan? Dat lijkt het belangrijkste te zijn dat ik zie bij het lezen van die beoordelingen.
Hoe was de installatie? Problemen? Geluid- of MPG-problemen?
Ik ben zelf op zoek naar een platform of mand. Ik vind ook dat de Prinsu er geweldig uitziet. Maar het is een permanente constructie die me een beetje bang maakt. Het idee van iets afneembaars klinkt beter voor de lange stukken dat ik thuis/aan het werk vastzit. Overweeg iets als een Rhino Rack of zelfs iets vergelijkbaars met wat je hier hebt gedaan.
Graag terugkoppeling na gebruik over problemen.
Hoe ziet een hoek van voren eruit? Ik zou graag willen zien hoe breed de mand is in vergelijking met de rav4. Is de mand te verwijderen? Ik vraag me gewoon af in verband met mogelijke ruimteproblemen. Verder ziet het er goed uit! De sparco-wiel- en bfg-bandencombinatie is mooi, vooral met de witte zijwand
Alle feedback/recensies van de beurs zouden ook geweldig zijn
Ja, dat is een reden waarom ik geen carrosserie-/bumperonderdelen wil snijden. Structurele integriteit. Ik wacht af hoe die van mij komt, aangezien hij in Canada is gebouwd. Ik heb gehoord dat ze geen toegangspanelen voor de trekhaken plaatsen en dat er geen hardware achter de bumper voor zit. Dus ik heb een idee dat ik half aan het bakken ben om beugels achter de bumper te modificeren/toe te voegen en gewoon 2.1 (.1 gat voor de draden natuurlijk lol) door de bumper te hebben en de lightbar op die manier te monteren. Wie weet. Eerst moet ik mistlampen in de voorkant krijgen.Bedankt! Ik heb de onderste grille net genoeg uitgesneden zodat de lightbar erin past, wat L-beugels uit staal gesneden en op de impact bar gemonteerd. Was een snelle en gemakkelijke aanpassing, je moet hem alleen maar naar wens uitlijnen. MAAR na verloop van tijd begint het onderste midden van de bumper door te zakken, ik denk door de +115 directe hitte, maar desondanks zakt hij een beetje door.
View attachment 197852 Ik denk na over manieren om een steun te creëren voor de onderkant van de bumper...