Toyota RAV4 Forums banner
1 - 6 of 6 Posts

pasquinel

· Registered
3 Posts
Discussion starter · #1 ·
Probeerde onze 2009 RAV4 te starten, maar hij sloeg niet aan en het alarmsysteem begon te loeien. De batterij had te weinig vloeistof, ik vulde hem bij, laadde hem op en zorgde ervoor dat hij de lading vasthoudt. De auto start echter niet en de alarmindicatoren in het dashboard knipperen. De batterij heeft een goede spanning.

Ik zou veel hulp op prijs stellen, want het lijkt erop dat het alarmsysteem gereset moet worden, maar ik weet niet hoe ik dat moet doen.

Heeft u het Toyota VIP-alarmsysteem? Zo ja, dan staan de handleidingen hier:

De RAV4 wordt in Noord-Amerika niet geleverd met een alarmsysteem, behalve de paniekknop op de afstandsbediening. Als u het optionele VIP-alarmsysteem hebt, wordt dit niet weergegeven in de gebruikershandleiding. Het zou helpen als u uw profielpagina bijwerkt, zodat we uw locatie kennen en u beter kunnen helpen.

Discussion starter · #5 ·
Bedankt JuneBug, ik heb zojuist mijn profiel bijgewerkt zoals je suggereerde. We hebben het probleem opgelost. Blijkt dat de batterij defect was, hoewel deze na het opladen 12,7 volt op mijn meter aangaf, de startstroom was gedaald tot 51! Ik heb elders gelezen dat batterijen van het merk Toyota ongeveer 25 maanden meegaan, wat precies de levensduur van de onze was. Vervangen door een Costco-batterij. Nogmaals bedankt voor de steun.

1 - 6 of 6 Posts