Heeft iemand een reservewiel van volledige grootte (225/65R17)? Ik moet weten of het past waar de fabrieksdonut zit.
Bedankt
Bedankt
de reserveband kan geen schade aanrichten als je de instructies in de handleiding volgt over het gebruik van de reserveband, kilometerbeperkingen en snelheidsbeperkingenBedankt voor de videolink!
Heeft iemand ook opgemerkt dat de fabrieksreserveband (T165/80R17) 1,1" kleiner is dan de 225/65R17 band op het voertuig? Ik ben er verbaasd over dat Toyota dit toestaat, omdat het rijden met een band met een aanzienlijk verschillende diameter de differentieel kan beschadigen. Mij is altijd verteld dat alles wat meer dan een halve inch verschil in banddiameter heeft, de differentieel van een voertuig zal beschadigen, ongeacht hoe lang je ermee rijdt. Heeft iemand hier gedachten over?
Nadat ik vorig jaar mijn XLE Premium hybride (225/60-18) had gekregen, heb ik een van de wielen eraf gehaald om te zien of het in de reservewielbak zou passen. Het paste. Het enige probleem was dat de vloer erboven aan de voorkant iets omhoog kwam, misschien 1/2" is alles.Gebruikt iemand een reservewiel van volledige grootte (225/65R17)? Ik moet weten of het past waar de fabrieksdonut zit.
Bedankt