Toyota RAV4 Forums banner

Hoe de krik te verwijderen

62K views 8 replies 6 participants last post by  Dave78  
G
#1 ·
Hallo, hoe verwijdert u de krik aan de passagierskant van de auto? Het lijkt echt moeilijk te verwijderen te zijn? Bedankt

#2 ·
thomberman said:
Hallo, hoe verwijder je de krik aan de passagierskant van de auto? Het lijkt echt moeilijk te verwijderen? Bedankt
Draai de hoofdschroef tegen de klok in om de krik samen te trekken. Dan komt hij er gemakkelijk uit. Als je klaar bent en de krik weer opbergt, draai hem dan met de klok mee om hem vast te zetten en te voorkomen dat hij rondratelt.:)

G
#4 ·
Bedankt voor de hulp met de krik. Ik had mensen van Sears en Walmart en zelfs een bewaker die probeerden de krik te vinden. Ik zou de handleiding voor de 2003 wel kunnen gebruiken, maar het lijkt erop dat deze niet beschikbaar is. Nogmaals bedankt voor alle hulp

#5 ·
thomberman said:
Bedankt voor de hulp met de krik. Ik had mensen van Sears en Walmart en zelfs een bewaker die probeerden de krik te vinden. Ik zou de handleiding voor de 2003 wel kunnen gebruiken, maar het lijkt erop dat deze niet beschikbaar is. Nogmaals bedankt voor alle hulp
Het kopiëren van een handleiding van een andere RAVer in uw stad zou een goede oplossing zijn.

#6 ·
De krik erin schroeven is het meest belachelijke wat er is. Vooral als je in de regen een band probeert te verwisselen. Ik heb al meerdere keren geprobeerd dat verdomde ding eruit te krijgen. Ik heb zelfs geprobeerd het er gewoon uit te breken. Ik ga er gewoon een via Amazon bestellen.

#8 ·
Helaas gingen de vriendelijke mensen van Toyota Engineering ervan uit dat alle mensen technisch onderlegd zijn en kunnen uitzoeken hoe ze de krik onder de voorpassagiersstoel kunnen verwijderen. Maar tenzij je daadwerkelijk een schaarkrik hebt gebruikt, zou je niet weten hoe je hem moet draaien zodat hij loskomt en je hem er vervolgens uit kunt halen.