Hallo, hoe verwijdert u de krik aan de passagierskant van de auto? Het lijkt echt moeilijk te verwijderen te zijn? Bedankt
Draai de hoofdschroef tegen de klok in om de krik samen te trekken. Dan komt hij er gemakkelijk uit. Als je klaar bent en de krik weer opbergt, draai hem dan met de klok mee om hem vast te zetten en te voorkomen dat hij rondratelt.thomberman said:Hallo, hoe verwijder je de krik aan de passagierskant van de auto? Het lijkt echt moeilijk te verwijderen? Bedankt
2003 Toyota Rav4 Manuals & Warranties | Toyota Owners Link naar online handleidingBedankt voor de hulp met de krik. Ik had mensen van Sears en Walmart en zelfs een bewaker die probeerden de krik te vinden. Ik zou de handleiding voor de 2003 wel kunnen gebruiken, maar het lijkt erop dat deze niet beschikbaar is. Nogmaals bedankt voor al uw hulp
Het kopiëren van een handleiding van een andere RAVer in uw stad zou een goede oplossing zijn.thomberman said:Bedankt voor de hulp met de krik. Ik had mensen van Sears en Walmart en zelfs een bewaker die probeerden de krik te vinden. Ik zou de handleiding voor de 2003 wel kunnen gebruiken, maar het lijkt erop dat deze niet beschikbaar is. Nogmaals bedankt voor alle hulp