Toyota RAV4 Forums banner

Is 375LN2-MF een 24V-batterij?

1 reading
4.6K views 2 replies 2 participants last post by  5 Star  
#1 ·
Mijn auto is een 2019 Toyota Rav4 XLE en heeft de originele accu van de fabriek. Is 375LN2-MF een 24V-accu? Dat betekent dat ik een 24V-startbooster nodig heb om mijn voertuig te starten? En hoe lees je 375LN2-MF? Ik weet dat MF onderhoudsvrij betekent, hoe zit het met 375LN2?

#2 ·
mijn auto is een 2019 Toyota Rav4 XLE, en de originele batterij van de fabriek. Is 375LN2-MF een 24V batterij? Wat betekent dat ik een 24V jump pack nodig heb om mijn voertuig te starten? En hoe lees ik 375LN2-MF? Ik weet dat MF betekent onderhoudsvrij, hoe zit het met 375LN2?
De Clarios OEM-batterij in de 2019 was 12 VOLT. Het was vaak een kleine groep 47 of H5 formaat. Er zijn 2 boutgaten voor de bevestigingsbeugel, zodat u een grotere groep 48 of H6 formaat kunt installeren. Die batterijen zijn allemaal enhanced flooded batteries (EFB.) Gebruik alleen EFB- of Absorbed Glass Mat (AGM) batterijen in 5e generatie RAV's. U moet een 12V jump starter pack gebruiken dat EFB- of AGM-batterijen aankan, zoals de NOCO GB40.

#3 ·
De Clarios OEM-accu in 2019 was 12 VOLT. Het was vaak een kleine groep 47 of H5 formaat. Er zijn 2 boutgaten voor de bevestigingsbeugel, zodat u een grotere groep 48 of H6 formaat kunt installeren. Die accu's zijn allemaal enhanced flooded batteries (EFB.) Gebruik alleen EFB- of Absorbed Glass Mat (AGM)-accu's in 5e generatie RAV's. U moet een 12V jump starter pack gebruiken dat EFB- of AGM-accu's aankan, zoals de NOCO GB40.