De meeste bumpers zijn tegenwoordig slechts cosmetische covers en de echte schokabsorberende structuur zit achter de cover. Dwarsbalken, schokabsorberende structuren. Sommige vervormen en moeten worden vervangen. Sommige items die eruitzien als schokdempers.
Zoek uit of uw staat en verzekering iets hebben dat "verminderde waarde" wordt genoemd. Uw auto wordt nu gemarkeerd in dingen als Carfax en in het DMV als gerepareerd en dus, als iemand hem zou kopen, zouden ze verwachten dat u aanzienlijk minder betaalt, omdat het paneel vervangen of rechtgetrokken zou moeten worden en de impactbescherming mogelijk niet zo volledig is. Om dit te minimaliseren, maakt u foto's voor en na en laat u de gegevens van wat er is gedaan beschikbaar om te laten zien hoe minimaal de schade was en hoe het de bruikbaarheid van de auto niet beĂŻnvloedt. Zijn de achterklep en eventuele sensoren in orde?
Een andere vraag is of de impact de wieluitlijning zou hebben beĂŻnvloed. Informeer naar een huurauto en wie betaalt terwijl het werk wordt gedaan. Goede carrosseriebedrijven zijn vaak ver van tevoren volgeboekt.
Ik werd aangereden terwijl ik stilstond in een rij wachtend voor een stoplicht. Dit door een kleine sedan die het stoplicht niet kon zien vanwege een paneelwagen tussen ons die er op het laatste moment in slaagde om de middenberm op te gaan, wat haar verraste. Ik zat op dat moment in een Porsche. Ik ging naar een carrosseriebedrijf en ze vervingen de schokabsorberende items, reviseerden de cover, schilderden de bumpercover en controleerden de uitlijning en ik was weer helemaal in orde. Ik onthulde het ongeval toen ik de auto 5 jaar later verkocht, je kon er niets van zien. De enige moeite was dat haar verzekeringsmaatschappij weigerde te betalen voor het gebruik van nieuwe bouten om de goed verroeste bouten te vervangen die de uitlaatdemper vastzetten die voor de reparatie verwijderd moest worden. Ze waren ongeveer $ 8 per stuk ...
Succes.