Toyota RAV4 Forums banner

Sleutelhanger

4.3K views 7 replies 5 participants last post by  TomVA  
#1 ·
Als je de sleutelhanger nodig hebt om je Rav 4 te starten, is er dan een manier om hem uit te schakelen als je wegloopt: bijvoorbeeld, ik had een Prius uit 2010 (die ik erg leuk vond), als je hem startte en wegliep, zou de auto uitgaan. Ik stopte bij een mini-mart, vergat de Rav4 uit te zetten, kwam terug en hij liep nog steeds. Is het mogelijk om de Rav4 ook uit te laten gaan als ik ervan wegloop?

#2 ·
Als je de sleutelhanger nodig hebt om je Rav 4 te starten, is er dan een manier om hem uit te zetten als je wegloopt: In dit geval had ik een Prius uit 2010 (die ik erg leuk vond), als je hem startte en wegliep, zou de auto uitgaan. Ik stopte bij een mini-mart, vergat de Rav4 uit te zetten, kwam terug en hij liep nog steeds. Is het mogelijk om de Rav4 ook uit te laten gaan als ik ervan wegloop.
Persoonlijk vind ik het fijn dat hij blijft draaien. In de winter, als ik iets in huis vergeet, kan ik gewoon naar binnen rennen met de sleutels in mijn zak. Ik zou het ook graag willen weten, hoewel ik niet denk dat veel mensen vergeten hun voertuig uit te zetten.

#3 ·
Persoonlijk vind ik het fijn dat hij blijft draaien. In de winter, als ik iets in huis vergeet, kan ik gewoon naar binnen rennen met de sleutels in mijn zak. Ik zou het ook graag willen weten, hoewel ik niet denk dat veel mensen vergeten hun voertuig uit te zetten.
Ik ben het eens met Zander. Mijn Rav4 is één ding, over het algemeen hoor ik hem draaien, maar we hebben een Avalon die stiller is en meer dan eens was de enige manier waarop ik wist dat hij nog draaide, dat ik de deuren niet op slot kon doen.

Maar ik begrijp uw punt.

Bill

#7 ·
Maar wat als je midden in de winter even een winkel in wilt rennen, maar passagiers in de auto hebt (zeg vrouw en baby)? Het is een gedoe om de kleine er maar een paar minuten uit te halen, dus je wilt de auto laten draaien zodat ze niet bevriezen.