Toyota RAV4 Forums banner

Czytnik OBD i rekomendacja aplikacji

25K views 19 replies 10 participants last post by  jnormandin63  
#1 ·
Niedawno odebrałem hybrydę Rav4 XLE z 2022 roku. Szukam czytnika OBD. Zakładam, że najlepszym podejściem jest czytnik z Bluetooth i aplikacją na telefon.

Nie jestem zapalonym mechanikiem. Robię wymiany oleju, klocki hamulcowe, może uszczelkę kolektora lub coś w tym rodzaju. Nie potrzebuję więc pełnej, samodzielnej maszyny za 800 dolarów z wieloma czytnikami w czasie rzeczywistym i tak dalej. Ale interesuje mnie zobaczenie takich rzeczy jak informacje o baterii (tak, właśnie o tym pisałem) oraz dobre informacje mechaniczne dotyczące hybrydy i ICE.

Chcę, aby to kosztowało maksymalnie 100 dolarów, jeśli to możliwe.

Jakieś rekomendacje? Dzięki!

#2 ·
Polecam OBDLink CX. Działa zarówno z systemem Android, jak i iOS. Istnieje wiele darmowych aplikacji, które dostarczą Ci potrzebnych informacji. Jeśli masz telefon z systemem Android, jedną z najlepszych darmowych aplikacji dla hybryd jest Hybrid Assistant w Sklepie Play. Jeśli masz iPhone'a, Dash Command to dobra aplikacja (kosztuje pieniądze).

#16 ·
Polecam OBDLink CX. Działa zarówno z systemem Android, jak i iOS. Istnieje wiele darmowych aplikacji, które dostarczą Ci potrzebnych informacji. Jeśli masz telefon z systemem Android, jedną z najlepszych darmowych aplikacji dla hybryd jest Hybrid Assistant w Sklepie Play. Jeśli masz iPhone'a, Dash Command to dobra aplikacja (kosztuje pieniądze).
Cześć, jaki jest rok modelowy Twojego rav4 hybrid? Mam rav4 hybrid xle preimum z 2023 roku i Hybrid Assistant pokazuje nieznane na dole ekranu po połączeniu z OBDLink LX. Smutne.

#8 ·
W przyszłości, jeśli chcesz trochę zaszaleć, polecam AI Box, taką jak ta (to jest ta, którą kupiłem) i możesz uzyskać wszystkie te informacje na ekranie RAV. To aplikacja Hybrid Assistant, która jest na ekranie.
View attachment 188768