Toyota RAV4 Forums banner
1,421 - 1,440 of 1,474 Posts
Nou, ik keek er echt naar uit om de X Series (KMC Bully 708s) op mijn nieuwe 2024 R4P te hebben. Totdat het te laat was en ik me realiseerde dat ze de grotere remklauwen niet zouden vrijmaken. Ik heb geen idee hoe ik dat niet heb opgemerkt, aangezien ik ongeveer 6 uur onderzoek heb gedaan naar wielen voordat ik deze kocht.

Ik ben in Los Angeles en heb deze gloednieuwe set van 4 als iemand erin geĂŻnteresseerd is en wat $ wil besparen.

Tot slot zou ik graag wat suggesties van jullie allemaal willen over vergelijkbare 17" wielen die op de prime passen. Ik hou van de mesh-look en ze worden gecombineerd met Firestone Destination AT2s - kom maar op met de suggesties!

Wat is er aan de hand mensen, dit is mijn eerste keer in de Yota-community. Ik ben al heel lang een strikte BMW/Lexus-liefhebber geweest, maar nu zijn de dingen veranderd.

Laten we onze set-ups als volgt rangschikken:

Merk: Vossen
Model: VSF2
Maat: 22x9
Offset: 38
Comfort: 7/10

Ik heb de XLE Premium, ik mis de rit van mijn 19 inch meer, maar de look van deze 22 inch maakt het goed. Ik dacht dat het er verschrikkelijk uit zou zien, ik heb een gok gewaagd door ze te kopen. Maar nadat ik ze had geĂŻnstalleerd, ben ik verliefd. Iedereen die twijfelt om 22 inch op hun 2019 Rav4 te zetten... doe het gewoon lol View attachment 145748
2024 gas Limited. Dit zijn mijn Replika (van Fastco) R268 wintervelgen minus 2 maten (17 inch) van de OEM 19 inch all seasons.

Alle specificaties (boring, offset, etc.) hetzelfde als OEM.

Ik heb sindsdien remklauwen, rotorkappen en -einden geschilderd.

Attachments

Heb onlangs een 2024 Rav4 Prime gekocht en de 19" standaard wielen vervangen door 17" Reika R25 Detours R25 Detour - Reika Wheels en Firestone Destination AT2s (wilde de gewichtsbesparing ten opzichte van de Falkens).
Standaard gewichten= Wielen= 32 lbs, Banden= 29 lbs, Totaal= 61 lbs
Nieuwe gewichten= Wielen= 23 lbs, Banden= 29 lbs, Totaal= 52 lbs (9 lbs gewichtsbesparing per hoek).
Ik heb er maar een paar kilometer mee gereden, maar ik kon meteen merken dat de rit wat zachter was, zij het ook luider (verrassend genoeg). Het is niet verschrikkelijk, maar ik hoop dat de banden wat stiller worden met wat slijtage.
Ik heb nu een set van vier 17" OEM X-series (zelfde als KMC Bully 708s - gloednieuw, paste niet over de grotere R4P rotoren) en 19" takeoffs (zo goed als nieuw, hebben ongeveer 400 mi erop) te koop in Los Angeles voor het geval iemand ze wil hebben.
Hier zijn de foto's - het lijkt erop dat ze een beetje overijverig zijn geweest met het smeermiddel voor de bandenwissel aan de linkerkant, vandaar dat het een beetje bruin lijkt.
Image

Image

Kocht onlangs een 2024 Rav4 Prime en verving de 19" standaard wielen voor 17" Reika R25 Detours R25 Detour - Reika Wheels en Firestone Destination AT2s (wilde de gewichtsbesparing ten opzichte van de Falkens).
Standaard gewichten= Wielen= 32 lbs, Banden= 29 lbs, Totaal= 61 lbs
Nieuwe gewichten= Wielen= 23 lbs, Banden= 29 lbs, Totaal= 52 lbs (9 lbs gewichtsbesparing per hoek)

Ik heb er maar een paar kilometer mee gereden, maar ik kon meteen merken dat de rit wat zachter was, hoewel ook luider (verrassend genoeg). Het is niet verschrikkelijk, maar ik hoop dat de banden wat stiller worden met wat slijtage.

Ik heb nu een set van vier 17" OEM X-series (zelfde als KMC Bully 708s - gloednieuw, paste niet over de grotere R4P-rotoren) en 19" takeoffs (zo goed als nieuw, hebben ongeveer 400 mi erop) te koop in Los Angeles voor het geval iemand ze wil hebben.

Hier zijn de foto's - het lijkt erop dat ze een beetje overijverig zijn geweest met het smeermiddel voor de bandenwissel aan de linkerkant, vandaar dat het er een beetje bruin uitziet.

View attachment 208531
View attachment 208532
Geweldig uitziende wielen!

Zeer dankbaar voor deze thread, want het was mijn belangrijkste inspiratiebron voor mijn nieuw geĂŻnstalleerde schoenen.
Image

• BFG KO2's 245/65R17
  • LP Aventure LP1 17x7.5 ET35
Geen lift, geen spacers... en geen wrijving!
Image

Blij te melden dat ze het gisteren geweldig deden tijdens de kampeertrip.
Image

Na het lezen van veel recensies, verwachtte ik overmatig lawaai op de weg en een groot mpg-verlies. Ik vind echter dat het lawaai op de weg te verwaarlozen is en er geen echt mpg-verlies is. Ze voelen net als mijn OEM-wielen, maar dan met de extra offroad-mogelijkheden.
Stuur me gerust een bericht of reageer als je vragen hebt over iets (kosten, bestellen, etc.)
Bekijk hier mijn nieuwe ledenintroductie: https://www.rav4world.com/threads/2019-rav4-trail-bear-country-explorer.335669/

Na het lezen van veel recensies, verwachtte ik overmatig lawaai van de weg en een groot mpg-verlies. Ik vind echter dat het lawaai van de weg te verwaarlozen is en er geen echt mpg-verlies is. Ze voelen net als mijn OEM-wielen, maar dan met de extra offroad-mogelijkheden.
Welkom op het forum.

Ik heb KO2-banden op mijn 4Runner gezet en ervaar geen verandering in rijgedrag, geluid of MPG (niet dat MPG ertoe doet op een 4Runner - het is vanaf het begin al behoorlijk slecht).

Interessant, wielen die bijna evenveel kosten als de auto. Ze zien er geweldig uit, en dat zouden ze moeten. Weet je hoeveel ze wegen? Moeten echt licht zijn.
Ik ben sindsdien van auto gewisseld naar een 21 prime se. Nog steeds zwart. Ze zijn vrij licht in vergelijking met de standaard 18" die erbij zaten.
Ik betwijfel of de wielen bijna evenveel kosten als de auto lol
10k ish + banden

1,421 - 1,440 of 1,474 Posts