Toyota RAV4 Forums banner
481 - 500 of 570 Posts
Welke offset heb je gekozen? Ik bekijk een aantal Visions in 7,5" breedte en 38 offset.
View attachment 161402
Ik heb net een set velgen opgehaald, TSW Sebring's in Satin Black. Ik ben gegaan voor een iets bredere, 17x8.0 en een +40 offset met een iets grotere, 245/65R17 all-terrain band.
Daarmee komt de voorkant zo goed als perfect gelijk met de carrosserie van de auto en de achterkant zit er heel dichtbij. Hier is een foto van de wielen, maar ik heb geen foto met ze erop bij me. Ik zal er een plaatsen zodra ik hem heb. Ik heb ook de rav4 zonder de spatbordverbreders op alle 4 de hoeken, dus het kan iets anders zijn als je die spatbordverbreders hebt.
162304

Ik vind deze opstelling leuk. Enige feedback na ze een tijdje te hebben gereden? Wrijven ze in de wielkasten bij hobbels of bij het draaien?
Dank u. Geen wrijving. Heb het naar een trailhead gebracht en wat hobbels en kuilen gehad en geen wrijving. Er zaten waardeloze banden op toen we het kochten, dus ik kan niet echt een perspectief geven. Ze rijden wel mooier dan de 17's met de extra zijwand. Ze maken een beetje lawaai, maar niet al te erg. De RAV4 van mijn vrouw is een basis, dus geen spatbordverbreders, als je verbreders hebt, kan een iets bredere band er beter uitzien. Deze zitten precies aan de rand van de carrosserie op het basismodel.

Dank u. Geen wrijving. Bracht het naar een trailhead en had wat hobbels en dips en geen wrijving. Het had waardeloze banden toen we het kochten, dus kan niet echt een perspectief geven. Ze rijden wel mooier dan de 17's met de extra zijwand. Ze maken een beetje lawaai, maar niet al te slecht. De RAV4 van mijn vrouw is een basis, dus geen spatbordverbreders, als je verbreders hebt, kan een iets bredere band er beter uitzien. Deze zitten precies aan de rand van de carrosserie op het basismodel.
Bedankt voor de feedback/ideeën.

Ik ben dol op de stoere uitstraling.
Ik heb een 2009 Sport V6 met 225/65R17 met originele Sport velgen, maar ze zien er zo klein uit. Zou graag iets stoerder willen.

Moest u bij deze maat de snelheidsmeter kalibreren of iets aanpassen om rekening te houden met de verandering in rotatie # en de werkelijke snelheid versus de snelheidsmeteraflezing tijdens het rijden... als ik dat nauwkeurig zeg? En wat voor benzine-/kilometrageslag heeft u opgelopen? Merkbaar?

Bedankt.

Method MR502 16x7 +15 met 225/75R16 General ATX's. Standaard ophanging. Een beetje zwaarder dan standaard, maar slechts een paar kilo.
View attachment 164020 View attachment 164021

Ik ben dol op de stoere uitstraling.
Ik heb een 2009 Sport V6 met 225/65R17 met originele Sport velgen, maar ze zien er zo klein uit. Zou graag iets stoerder willen.

Moest je met deze maat de snelheidsmeter kalibreren of iets aanpassen om rekening te houden met de verandering in rotatie # en de werkelijke snelheid versus de snelheidsmeteraflezing tijdens het rijden... als ik dat nauwkeurig zeg? En wat voor benzine/kilometerslag heb je genomen? Merkbaar?

Bedankt.
Ik heb de snelheidsmeter niet opnieuw gekalibreerd. Hij wijkt een beetje af. Bij 65 mph gaat hij eigenlijk 66,7 mph.

Ze haalt ongeveer 20-21 mpg en rijdt alleen in de stad. Geen snelwegritten. En ze heeft af en toe een behoorlijk zware rechtervoet lol.

Net deze voor mijn Rav gekregen. Ik vind het er geweldig uitzien en het heeft mijn MPG niet echt veranderd.
Sparco Terras met 245-65-17 Falken wildpeak at trail. geen wrijving op de fabrieksschorsing. Zal er zeer binnenkort wat vering op zetten. View attachment 164666
Leuk. Die zouden er best cool uit kunnen zien op mijn gouden 2012

Mijn nieuwe
AR924 Crossfire 20x9 +35 met 255/45-20

481 - 500 of 570 Posts