Vandaag is de eerste dag van de lente
... Ik kan niet wachten tot de sneeuw smelt en weer mijn aftermarket wielen erop zet. Als je aftermarket wielen op je 4.3 RAV4 hebt, plaats dan wat foto's! Hier is een foto van die van mij afgelopen lente ...

Wat is de opstelling?Het is 1 jaar wachten geweest jongens, maar precies op tijd voor Kerstmis. Een shout-out naar efics voor alle hulp.
Welke offset heb je gekozen? Ik bekijk een aantal Visions met een breedte van 7,5" en een offset van 38.Ik heb net deze Bane Gunmetal Vision Wheels besteld. Het wordt dit weekend bezorgd.
View attachment 157529
Welke velgen zijn dit? Ik vind ze allebei mooi! Ze zien er goed uit.
Ik heb net een set velgen opgehaald, TSW Sebring's in Satin Black. Ik ben gegaan voor een iets bredere, 17x8.0 en een +40 offset met een iets grotere, 245/65R17 all-terrain band.Welke offset heb je gekozen? Ik bekijk een aantal Visions in 7,5" breedte en 38 offset.
View attachment 161402
Ik vind deze opstelling leuk. Feedback na ze een tijdje te hebben gereden? Schuren in de wielkasten bij hobbels of bij het draaien?Methode MR502 16x7 +15 met 225/75R16 General ATX's. Standaard ophanging. Iets zwaarder dan standaard, maar slechts een paar kilo.
View attachment 164020 View attachment 164021
Dank u. Geen wrijving. Heb het naar een trailhead gebracht en wat hobbels en kuilen gehad en geen wrijving. Er zaten waardeloze banden op toen we het kochten, dus ik kan niet echt een perspectief geven. Ze rijden wel mooier dan de 17's met de extra zijwand. Ze maken een beetje lawaai, maar niet al te erg. De RAV4 van mijn vrouw is een basis, dus geen spatbordverbreders, als je verbreders hebt, kan een iets bredere band er beter uitzien. Deze zitten precies aan de rand van de carrosserie op het basismodel.Ik vind deze opstelling leuk. Enige feedback na ze een tijdje te hebben gereden? Wrijven ze in de wielkasten bij hobbels of bij het draaien?
Bedankt voor de feedback/ideeën.Dank u. Geen wrijving. Bracht het naar een trailhead en had wat hobbels en dips en geen wrijving. Het had waardeloze banden toen we het kochten, dus kan niet echt een perspectief geven. Ze rijden wel mooier dan de 17's met de extra zijwand. Ze maken een beetje lawaai, maar niet al te slecht. De RAV4 van mijn vrouw is een basis, dus geen spatbordverbreders, als je verbreders hebt, kan een iets bredere band er beter uitzien. Deze zitten precies aan de rand van de carrosserie op het basismodel.
Het is bemoedigend om activiteit in de oude berichten te zien.Bedankt voor de feedback/ideeën.
Method MR502 16x7 +15 met 225/75R16 General ATX's. Standaard ophanging. Een beetje zwaarder dan standaard, maar slechts een paar kilo.
View attachment 164020 View attachment 164021
Ik heb de snelheidsmeter niet opnieuw gekalibreerd. Hij wijkt een beetje af. Bij 65 mph gaat hij eigenlijk 66,7 mph.Ik ben dol op de stoere uitstraling.
Ik heb een 2009 Sport V6 met 225/65R17 met originele Sport velgen, maar ze zien er zo klein uit. Zou graag iets stoerder willen.
Moest je met deze maat de snelheidsmeter kalibreren of iets aanpassen om rekening te houden met de verandering in rotatie # en de werkelijke snelheid versus de snelheidsmeteraflezing tijdens het rijden... als ik dat nauwkeurig zeg? En wat voor benzine/kilometerslag heb je genomen? Merkbaar?
Bedankt.
Leuk. Die zouden er best cool uit kunnen zien op mijn gouden 2012Net deze voor mijn Rav gekregen. Ik vind het er geweldig uitzien en het heeft mijn MPG niet echt veranderd.
Sparco Terras met 245-65-17 Falken wildpeak at trail. geen wrijving op de fabrieksschorsing. Zal er zeer binnenkort wat vering op zetten. View attachment 164666
Een verre poging hier, maar moet je 20mm nemen met de spacers? Minder?Dat zijn procomp stalen velgen 15x8. Banden zijn KO2 235/75/r15. 20mm Bora spacers.
Hoe is de rit op die banden? Is de mpg beĂŻnvloed?19X8 +35 Enkei Phantom
P245/50R19 Bridgestone Dueler H/P Sport A/S
View attachment 154946 View attachment 154947 View attachment 154948 View attachment 154949 View attachment 154950
Welke bandenmaat heb je erop? Hoe is de rit? Is de MPG beĂŻnvloed?In februari '19 een '07 Rav4 sport 4wd opgehaald. Mijn '04 RX330 ingeruild. Vorige maand wat 19" rx350 f sport wielen gemonteerd. View attachment 143145 View attachment 143146 View attachment 156152 View attachment 156153