Toyota RAV4 Forums banner

Plaats wat foto's van je 4.3 mods ... interieur, exterieur, prestaties, etc.

25K views 29 replies 18 participants last post by  SeriousBlack  
#1 ·
De 4.3 bestaat al een tijdje ... plaats wat foto's van je mods 8)

#3 ·
Ik heb net mijn '09 Sport minder dan twee weken geleden gekregen. Tot nu toe heb ik de voorruiten laten tinten zodat ze overeenkomen met de achterruiten en van alle info die ik van dit forum heb verzameld, heb ik de WeatherTech liners en raambeschermers besteld, evenals de Sport Pedals en de I-pod interface kit. Ik wacht tot alles arriveert om de installaties in een weekend te doen... Dan probeer ik te beslissen of ik voor de Invisible 3M Bra of de motorkapdeflector ga en uiteindelijk wil ik een Bull Bar voor de grill en de treeplanken voor de zijkant... Dan is het enige dat nog mist een beetje Zaino's (hoewel ik dit product nog nooit heb geprobeerd, lijkt het zeer aanbevolen te zijn) en misschien een nieuwe claxon. p.s. een CopStick??? is dat legaal???

#4 ·
Ik heb geen foto's van de mods bij me, maar hier zijn ze:
- 35W HID-kit (dimlicht)
- Getint op fabrieksachterruiten
- Zelfgemaakte koolstoffilterbescherming (1/8 inch plaat)
- Drawtite trekhaak, binnenkort aangepast om vast te bouten aan extra fabrieks dwarsbalk montagegaten (de 4 andere aan de zijkanten van de "frame" rails)
- Sirius Radio kit (verborgen installatie)
- Achterbumperbeschermer (het beruchte Canadese accessoire)
- Nieuwe A/T zomerbanden (inclusief reserveband) - 245/65R17
- Rubberen matten
- Zwarte vloermat op maat gesneden voor het achtercompartiment (verrekte lichtgrijs tapijt!)
- Bosch Icon ruitenwissers

Het meeste zijn gewoon upgrades omdat de slijtdelen vervangen moeten worden (banden, ruitenwissers).

#6 ·
CopStick: http://www.copstick.com/index.cfm

Ja, het is legaal zolang je geen rood of blauw gebruikt. Iedereen kan een amberkleurig licht gebruiken. Dit is voor parcoursbeveiliging tijdens triatlons, wielerwedstrijden, etc. Tijdens die evenementen mag ik een continu brandend rood licht aandoen voor noodgevallen.

#10 ·
SeriousBlack, ik zou nooit een zwarte auto willen bezitten vanwege het onderhoud, maar ze zijn zeker PRACHTIG als ze allemaal schoon en glanzend zijn!! Mooie rit!!!

Ik heb een paar aanpassingen aan mijn RAV gedaan, maar die waren vooral voor mijn honden. :lol: Je kunt het kratplatform, de getinte ramen en alles in mijn album zien.

#11 ·
BamaEskie said:
Ik heb een paar aanpassingen aan mijn RAV gedaan, maar die waren vooral voor mijn honden. :lol: Je kunt het kratplatform, de getinte ramen en alles in mijn album zien.
BamaEskie .... dat zijn geweldige mods!!! 8) ... Ik weet zeker dat hondenliefhebbers erg geĂŻnteresseerd zullen zijn in je mods :wink:

#12 ·
Net mijn Photobucket-link bijgewerkt

Begonnen met een Basic, 4WD V6, 3e rij, Down Hill Assist, Tow Package en toegevoegd...

1. AVIC D3, Navigatie, Divx-speler, Bluetooth, Achteruitrijcamera, IPOD, Performance Timer, XM Radio
2. Aftermarket lederen interieur, interne en externe zitkussens.
3. Houten dashboard, echte houten shifter, houten interieurkit.
4. Twee 11' LCD hoofdsteunen
5. MB Quart THX luidsprekerupgrade, surround sound
6. Chromen deurgrepen, uitlaattip
7. Hurricane Tint
8. Viper Alarm
9. Vanguard Brush Guard Bull Guard
10. Hella 500FF rijlichten (te installeren)
11. Baby Burst Nitrous Kit enkele opname 6 seconden burst
12. Treinhoorn Dual Compressor (per schakelaar)
13. Dubbele kamerhoorn ter vervanging van fabriekshoorn
14. All weather matten voor, achter en achter.
15. Gun / Ammo Lock box
16. Geen skid dashboardmat
17. Play Station II
18. Koude luchtinlaat
19. Aux-ingangen in dashboardkastje

Image

Image

Prijs betaald Stock $22.500
Mod Install Est $ 3.800

Totale kosten $26.300

#13 ·
kaiserseal said:
11. Baby Burst Nitrous Kit single shot 6 second burst
Nu durf ik te wedden dat dat leuk is om mee te spelen. :D Je moet minstens één heel goed verhaal hebben om te vertellen over wie je dat hebt gebruikt. Was het moeilijk te installeren? Hoe activeer je het? Hoeveel vermogen denk je dat je hebt gekregen?

#15 · (Edited by Moderator)
Het grillhoorn geĂĽpgraded en dwarsbalken verwijderd, de gloeilampen in de koplamp geĂĽpgraded en een K&N-filter toegevoegd.

Amsoil aan de Rav toegevoegd.
Sirrus radio toegevoegd.
En Weather tech buiten en binnen.

Wil graag velgen en nieuwe banden krijgen. Later.

#17 · (Edited by Moderator)
Hier is een lijst van mijn mods met een paar foto's onderaan: (meer foto's van sommige staan in mijn album)

Interieur:
Toyota Rav4 vloermatten, bagagemat en bagagenet
Pioneer head unit met iPod-interface, opbergvak en JVC mini-subwoofer
Europese RAV4 accessoire achterdeur gemonteerde tas
LED achterste laadverlichting

Exterieur:
Spatlappen
Weathertech zijruit winddeflectoren
Achterbumperbeschermer
Passend reserve lichtmetalen wiel zonder wieldop
OEM-stijl mistlampen
Toyota Netz-badge voor de grille

Onder de motorkap/carrosserie:
K&N paneelfilter
Draw-tite trekhaak, trekhaakbedrading, trekhaak mand en ROLA bagagetas.
Ultra Racing Front Strut Tower Brace
ARB Old Man Emu 30mm verhoogde veren

En er komt nog meer...

#18 ·
RAV4Don said:
kaiserseal said:
11. Baby Burst Nitrous Kit single shot 6 second burst
Nu durf ik te wedden dat dat leuk is om mee te spelen. :D Je moet minstens één heel goed verhaal te vertellen hebben over wie je dat hebt gebruikt. Was het moeilijk te installeren? Hoe activeer je het? Hoeveel vermogen denk je dat je hebt gewonnen?
De kit is een Zex baby burst 100HP spray. Slechts drie keer gebruikt, en slechts één keer in een race tegen een nieuwe vette bestuurd door een meisje op mijn kantoor. Toch verloren van de vette :x

De kit is de Camry kit, mijn monteur moest een sjabloon maken voor de RAV injectieplaat, de rest was bolt on. Er is een tuimelschakelaar onder het dashboard en een drukschakelaar onder het gaspedaal. Na zes seconden is ze klaar. Ik rijd niet harder dan 80 en vind dat de V6 met mijn paar aanpassingen meer dan genoeg vermogen heeft, dus niet al te veel nut in deze kit. Ik was ook teleurgesteld om te ontdekken dat onze speedshops in Florida zwavel in de NOS-navullingen stoppen, dus geen extra gegiechel op een slechte dag. Zex beweert dat het een seconde van de 1/4 in een test Solara afhaalt.

#20 ·
Ik ga af en toe voor zaken naar Tokio. Ik heb mijn TRD-versnellingspookknop gekregen van de Super Autobacs-winkel in de baai van Tokio.

Maar ik heb ze af en toe op eBay zien verschijnen. Ik denk dat Japanparts.com er waarschijnlijk een voor je kan bestellen, maar ze zijn nogal prijzig. TRD maakt zowel een handmatige versnellingspookknop als een voor automaten. Het belangrijkste verschil is de geborstelde metalen conusafwerking aan de onderkant van de knop voor de automaten.

#22 ·
RAVenous4 said:
Ik ga af en toe voor zaken naar Tokio. Ik heb mijn TRD-versnellingsknop gekregen van de Super Autobacs-winkel in de baai van Tokio.
Geweldig nieuws :!: Nu verkoop ik gewoon mijn Rav, koop ik een ticket naar Japan en haal ik er een. :lol: Slechts een grapje.Ik heb er een paar op eBay gevonden, maar wauw, ze zijn prijzig voor zo'n klein ding. De foto is klein en wazig, maar ik denk dat het hetzelfde is.http://cgi.ebay.com/ebaymotors/TRD-...m370143096047QQitemZ370143096047QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories

#23 ·
Netfcher said:
RAVenous4 said:
Ik ga af en toe voor zaken naar Tokio. Ik heb mijn TRD-versnellingspookknop gekregen van de Super Autobacs-winkel in de baai van Tokio.
Geweldig nieuws :!: Nu verkoop ik gewoon mijn Rav, koop ik een ticket naar Japan en haal ik er een. :lol: Slechts een grapje.

Ik heb er een paar op eBay gevonden, maar wow, ze zijn duur voor zo'n klein ding. De foto is klein en wazig, maar ik denk dat het hetzelfde is.

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/TRD-...m370143096047QQitemZ370143096047QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories
Dat is het, hetzelfde pakket ook. De prijs is ongeveer goed, denk niet dat je er een veel goedkoper nieuw zult vinden.

(Trouwens, het TRD-logo staat zowel aan de linker- als aan de rechterkant van de knop.)

#24 ·
Nou, ik heb geen foto's, maar wel wat foto's in mijn album

Custom uitlaat met magnaflow & apexi
K & n drop in
Bredere banden 255/55/18 nitto
EBC sportrotor & remblokken worden morgen geĂŻnstalleerd
Kicker speakers rondom met JL sub w3 10" sealed
Vermogen door kicker 350.4 amp
Vervang de dimlichten door hid
grootlicht, achteruit, achterlicht allemaal met mtec-lampen (wit)
ook de mistlamp, maar ik ben te lui om ze te vervangen :-/

Ik denk dat het