De 4.3 bestaat al een tijdje ... plaats wat foto's van je mods 8)
Dit zou interessant moeten zijn.SeriousBlack said:The 4.3 has been around for awhile now ... post some pics of your mods 8)
BamaEskie .... dat zijn geweldige mods!!! 8) ... Ik weet zeker dat hondenliefhebbers erg geĂŻnteresseerd zullen zijn in je mods :wink:BamaEskie said:Ik heb een paar aanpassingen aan mijn RAV gedaan, maar die waren vooral voor mijn honden. :lol: Je kunt het kratplatform, de getinte ramen en alles in mijn album zien.
Nu durf ik te wedden dat dat leuk is om mee te spelen.kaiserseal said:11. Baby Burst Nitrous Kit single shot 6 second burst
De kit is een Zex baby burst 100HP spray. Slechts drie keer gebruikt, en slechts één keer in een race tegen een nieuwe vette bestuurd door een meisje op mijn kantoor. Toch verloren van de vette :xRAV4Don said:Nu durf ik te wedden dat dat leuk is om mee te spelen.kaiserseal said:11. Baby Burst Nitrous Kit single shot 6 second burstJe moet minstens één heel goed verhaal te vertellen hebben over wie je dat hebt gebruikt. Was het moeilijk te installeren? Hoe activeer je het? Hoeveel vermogen denk je dat je hebt gewonnen?
Erg mooi. Ik wil er een. Waar heb je de jouwe vandaan?RAVenous4 said:Ik heb niets aan de buitenkant gedaan. Interieurmods zijn subtiel: - TRD Shiftknob (mijn favoriete mod) /forums/album_pic.php?pic_id=7161
dat is een leuke mod! :thumbs_up:RAVenous4 said:Interior mods are subtle:
- TRD Shiftknob (my favorite mod)
/forums/album_pic.php?pic_id=7161
Geweldig nieuws :!: Nu verkoop ik gewoon mijn Rav, koop ik een ticket naar Japan en haal ik er een. :lol: Slechts een grapje.Ik heb er een paar op eBay gevonden, maar wauw, ze zijn prijzig voor zo'n klein ding. De foto is klein en wazig, maar ik denk dat het hetzelfde is.http://cgi.ebay.com/ebaymotors/TRD-...m370143096047QQitemZ370143096047QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessoriesRAVenous4 said:Ik ga af en toe voor zaken naar Tokio. Ik heb mijn TRD-versnellingsknop gekregen van de Super Autobacs-winkel in de baai van Tokio.
Dat is het, hetzelfde pakket ook. De prijs is ongeveer goed, denk niet dat je er een veel goedkoper nieuw zult vinden.Netfcher said:Geweldig nieuws :!: Nu verkoop ik gewoon mijn Rav, koop ik een ticket naar Japan en haal ik er een. :lol: Slechts een grapje.RAVenous4 said:Ik ga af en toe voor zaken naar Tokio. Ik heb mijn TRD-versnellingspookknop gekregen van de Super Autobacs-winkel in de baai van Tokio.
Ik heb er een paar op eBay gevonden, maar wow, ze zijn duur voor zo'n klein ding. De foto is klein en wazig, maar ik denk dat het hetzelfde is.
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/TRD-...m370143096047QQitemZ370143096047QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories