Toyota RAV4 Forums banner
1 - 11 of 11 Posts

ObiWanKenobi47

· Registered
2024 Toyota RAV4 XLE Hybrid
6 Posts
Discussion starter · #1 ·
Czy ktoś myśli o dodaniu ładowania Qi do swojego RAV4? Dostałem swojego RAV4 XLE Hybrid 2024 w sierpniu i odkryłem, że nie ma ładowania Qi, tak jak mój Prius. Zastanawiałem się, czy ktoś podjął się wymiany tacy na telefon komórkowy na tacę do ładowania Qi. Znalazłem jedną na Amazon, która wygląda świetnie, ale nie jestem mechanikiem i nie jestem pewien, czy chcę to robić w moim samochodzie. Filmy sprawiają, że wygląda to bardzo łatwo, ale celem filmów jest sprawienie, byś poczuł się zbyt pewnie. Zanim się w to zaangażuję, pomyślałem, że zobaczę, czy ktoś inny to zrobił.
Oto ten, który znalazłem na Amazon, jeśli ktoś jest zainteresowany.

Czy ktoś myśli o dodaniu ładowania Qi do swojego RAV4? Dostałem swojego RAV4 XLE Hybrid 2024 w sierpniu i odkryłem, że nie ma ładowania Qi, tak jak mój Prius. Zastanawiałem się, czy ktoś podjął się wymiany tacki na telefon komórkowy na tackę do ładowania Qi. Znalazłem jedną na Amazon, która wygląda świetnie, ale nie jestem mechanikiem i nie jestem pewien, czy chcę to robić w moim samochodzie. Filmy sprawiają, że wygląda to bardzo łatwo, ale celem filmów jest sprawienie, byś był zbyt pewny siebie. Zanim się w to wdam, pomyślałem, że zobaczę, czy ktoś inny to zrobił.

Oto ten, który znalazłem na Amazon, jeśli ktoś jest zainteresowany.
Włożyłem ten sam do mojego RAV4. Jest dość łatwy w instalacji, ale jestem przyzwyczajony do robienia takich rzeczy. Dla kogoś, kto ma małe doświadczenie, może to być onieśmielające. Być może masz przyjaciela, który może ci pomóc.

Naprawdę dostałem go dla woltomierza, który świetnie sprawdza się w śledzeniu systemu ładowania. Nigdy nie używam bezprzewodowej ładowarki do telefonu, więc nie mogę skomentować, jak dobrze działa; moja taca jest pełna rzeczy, głównie mojego przewodowego do bezprzewodowego adaptera CarPlay.