Toyota RAV4 Forums banner

Achterruitwisser

5.4K views 15 replies 7 participants last post by  rickwol  
#1 ·
Wanneer hebben ze de achterruitwissers in de aftermarket beschikbaar gesteld? Ik was er zo aan gewend om naar een dealer te moeten gaan om er een te krijgen, dat ik het wel gemist moet hebben. Geweldig!

#11 ·
sinds...voor altijd?

Terug in de tijd (2010) waren volledige Trico-vervangingen een beetje waardeloos, maar ik heb ze nu als rain-x 12A achterruitwisser en hij (op rav4) is net zo goed of beter geweest dan OEM
maakt een complete veegboog

Op de yaris is het beter dan een Trico...maar het is zo lang geleden sinds OEM dat ik niet kan vergelijken...maar hij maakt ook een complete schone veeg, geen gaten
Op eerdere RAV's ging ik naar een Autozone-achtig bedrijf en vroeg ernaar en ze zeiden dat ze ze niet hadden. Ze hadden lui kunnen zijn en wilden het niet opzoeken, maar waarom zouden ze een verkoop de deur uit laten lopen?

#4 ·
Wanneer hebben ze de achterruitenwissers aftermarket beschikbaar gemaakt? Ik was er zo aan gewend om naar een dealer te moeten gaan om er een te krijgen, dat ik het wel gemist moet hebben. Geweldig!
Ik denk dat de Toyota-fabrieksbehuizingen van zeer goede kwaliteit zijn, ik koop alleen de bladinzetstukken, niet de hele montage.

#6 ·
Ik denk dat de Toyota-fabriekshuizen van zeer goede kwaliteit zijn, ik koop alleen de mesinzetstukken, niet de hele montage.
Veel dealers verkopen geen inzetstukken meer.
Onze dealer zei dat we ze niet konden krijgen, maar vertelde me toen dat ze het wel konden.
Online stond dat ze 1000 bestellingen achterstonden op de achterkant
Longo Toyota in Californië.

#8 ·
Ik moet iets missen. Het is een ruitenwisser. Aan de korte kant, maar een ruitenwisser. Elke auto zone of advanced auto parts etc etc die ruitenwissers verkoopt, zal er toch wel een paar van deze korte hebben?
Dit is een van die voorbeelden waarbij ik het ongemakkelijke gevoel heb dat mijn sarcasmedetector kapot is lol.

#9 ·
Ik moet iets missen. Het is een ruitenwisser. Aan de korte kant, maar een ruitenwisser. Elke auto zone of advanced auto parts etc etc die ruitenwissers verkoopt, zal er toch wel een paar van deze korte hebben, niet?
Dit is een van die voorbeelden waarbij ik het ongemakkelijke gevoel heb dat mijn sarcasmedetector kapot is lol.
Er zijn veel auto's waarbij de achterruitenwisser compleet anders aan de arm gemonteerd is dan de voorruitenwissers. De achterste zijn niet hetzelfde.

#14 ·