Toyota RAV4 Forums banner
1 - 7 of 7 Posts

Riley5781

· Registered
148 Posts
Discussion starter · #1 ·
Hallo mensen -

Ik heb wintervelgen nodig voor mijn nieuwe (onderweg) XSE Hybrid in Magnetic Gray. Ik wil zo dicht mogelijk bij de hoogglans OEM-velgen komen... niets te geks.
Op TireRack zie ik dat ze 18"x8" met een offset van 35 mm hebben.

Suggesties?

Misschien wil je 17" velgen overwegen voor winterbanden, dan heb je meer opties voor winterbanden. Ik heb ervoor gekozen om matzwarte 18" velgen te nemen voor zomerbanden en mijn zilverkleurige 17" standaard velgen voor winterbanden te houden. Ik heb een wiel/bandenpakket van Tire Rack gekregen, geweldige service, ik heb geen problemen om ze aan te bevelen.

Proost,

• Like
Reactions: fairsailing
Ik heb net $293 betaald om een Michelin Primacy AS 18" te vervangen en er waren maar twee banden in de hele omgeving van Washington, D.C. Ik zou zeker voor 17" gaan, al was het maar om die reden. En er is meer band om de velg te beschermen in de 17" maat.

Ik heb net $293 betaald om één Michelin Primacy AS 18" te vervangen en er waren maar twee banden in de hele DC-regio. Ik zou zeker voor 17" gaan, al was het maar om die reden. En er is meer band om de velg te beschermen in de 17"-maat.
Weet u de volledige afmetingen van de velg, zoals de breedte en ook de offset? Weet u welke bandenmaat u heeft gekregen?
Bedankt!

1 - 7 of 7 Posts