Toyota RAV4 Forums banner

RSA-ondertekeningsdetectiesysteem

2.5K views 4 replies 4 participants last post by  Doug1953  
#1 ·
Sinds ik vorige week mijn 2024 Hybrid heb gekregen, detecteert hij snelheidslimietborden bijna perfect en is hij zeer betrouwbaar. Afgezien van een stopbord op de dag dat ik hem kocht, heeft hij echter nog nooit een ander bord gedetecteerd. Ik vraag me af of er iets mis is met het systeem. Hoe goed werkt het voor jou?

#4 ·
RSA is erg inconsistent en onbetrouwbaar op mijn '21 XLE. Soms ziet hij zelfs geen MPH-borden of stopborden. Ik krijg nooit andere borden. Mijn voorruit en camera zijn altijd ERG schoon - ik gebruik elke ochtend voor het rijden een microvezeldoek en RainX-reiniger.
Ik heb er niet goed op gelet hoe vaak hij de borden oppikt. Eerlijk gezegd is de snelheidslimiet de enige nuttige. Als je een voorrangs-, stop- of verbodsbord mist tegen de tijd dat je die indicator ziet, is het waarschijnlijk te laat en heb je grotere problemen dan aandacht besteden aan je dashboarddisplay.

#5 ·
Tijdens het rijden, als je goed oplet, verschijnt het stopbord achter het snelheidslimietbord. Ik kan de bovenkant van het stopbord zien. Als je alle borden wilt zien, moet je het scherm van het middenscherm veranderen naar de andere weergaveoptie. Je moet het scherm selecteren dat eruitziet als een motorkap, bij gebrek aan een betere beschrijving.