Ik kocht de Rav4 met navigatie in maart en ben behoorlijk teleurgesteld over de low-end respons van de basisstereo. Ik ben opgegroeid met Kicker solobaric subs en was grotere ported boxes gewend. Ik wil meer bas, maar wil niet langer alle ruimte achterin gebruiken vanwege de spullen van de kinderen die ik altijd moet meenemen als ik ergens naartoe ga. Ik kocht een kleine actieve subwoofer die onder de voorstoel zou passen. Ik weet dat het niet te vergelijken is met wat ik vroeger had, maar ik wilde gewoon iets extra's.
Mijn vraag is... Waar kan ik de bedradingsinformatie krijgen zodat ik een high-level luidsprekerinput voor de unit kan krijgen? Ik heb overal gezocht en kan geen informatie vinden die ik zoek. Ik wil niet veel panelen van het dashboard halen als het niet hoeft. Ik weet dat ik een doorvoer in het schutbord kan vinden om de voedingsdraad door te voeren. Ik heb alleen de luidsprekerinputs nodig zodat ik kan zien hoe dit gaat werken.
Bedankt voor uw input.
Mijn vraag is... Waar kan ik de bedradingsinformatie krijgen zodat ik een high-level luidsprekerinput voor de unit kan krijgen? Ik heb overal gezocht en kan geen informatie vinden die ik zoek. Ik wil niet veel panelen van het dashboard halen als het niet hoeft. Ik weet dat ik een doorvoer in het schutbord kan vinden om de voedingsdraad door te voeren. Ik heb alleen de luidsprekerinputs nodig zodat ik kan zien hoe dit gaat werken.
Bedankt voor uw input.