Toyota RAV4 Forums banner

Stuurbekleding laat los...?

1 reading
15K views 13 replies 13 participants last post by  lutherghost537  
#1 ·
Ik heb een Rav 4 uit juni 2010, het zogenaamde "leren" stuurwiel pelt al af... Heeft iemand anders dit probleem gehad... Het is gebeurd in de buurt van de stiksels en ook langs de onderkant waar het stuurwiel soms de rits van de jas raakt... :?:
Ik heb dit probleem met een RAV4 Limited Hybrid 2019, en Toyota weigert garantie en beweert dat het "normale slijtage" is.
Image

#2 ·
Ik heb dit probleem met een RAV4 Limited Hybrid 2019, en Toyota weigert garantie en beweert dat het "normale slijtage" is.
View attachment 176270
Ja, hetzelfde is met de mijne gebeurd en is onder garantie vervangen. Misschien zat de mijne onder de limiet voor slijtage? Ik zou Toyota USA bellen en kijken of ze kunnen helpen.

#3 ·
Ik heb dit probleem met een RAV4 Limited Hybrid 2019, en Toyota weigert garantie en beweert dat het "normale slijtage" is. View attachment 176270
Ik heb hetzelfde probleem met mijn RAV4. Heb dit probleem nog nooit gehad met een van mijn vorige auto's. Mijn auto staat elke dag in de garage. Ik draag geen ring of iets dat het kan krassen. Zeker geen slijtage, maar goedkoop materiaal dat Toyota gebruikt. Erg teleurstellend.

#5 ·
Ik zeg niet dat dit met de jouwe is gebeurd, maar ik weet dat handontsmettingsmiddel de belangrijkste boosdoener was op het stuur van mijn andere voertuig tijdens de covid-hoogtijdagen.
Ik wilde hetzelfde punt suggereren. Ontsmettingsmiddel en de alcohol in geurstoffen kunnen het met leer beklede stuurwiel aantasten. Mijn andere auto is een Accord uit 2016 en dat stuurwiel is hierdoor vernield. Ik heb er gewoon een hoes overheen gedaan en ben verder gegaan. Tot nu toe ben ik heel voorzichtig geweest met mijn RAV en geen problemen na bijna 2 jaar en bijna 80.000 kilometer.