Toyota RAV4 Forums banner
21 - 40 of 149 Posts
Ik heb een maand geleden een Toyota Rav4 gekocht en het multimediascherm start constant opnieuw op na elke 5-10 seconden. Ik ben naar het servicecenter geweest, maar ze vertelden dat dit nieuwe software is en dat ze geen update hebben ontvangen. Ik heb geprobeerd opnieuw op te starten door op de volumeknop te drukken, maar dat hielp niet. Iemand hulp bij het uitvoeren van een harde reset of het updaten van de software. Hun portaal vraagt om een json-bestand, maar ik kan het niet ophalen. View attachment 192443
Ik heb ook net mijn Rav4 2023 gekocht - terug in februari. Het scherm gaat vanzelf uit en aan. Ook als ik stop bij een stopbord/licht, gaat de motor vanzelf in "slaapstand" (zelfs als ik de rem "licht" aanraak...). Ik heb hem naar de dealer gebracht om hem te laten controleren en de man zei: Dat heb ik nog nooit gehoord!

Ik had hetzelfde probleem met het infotainmentsysteem dat zwart werd en opnieuw opstartte, en niet genoeg tijd liet om profielen of veel meer te verwijderen. Ik heb de "Reverse Reboot" procedure verschillende keren geprobeerd, evenals de volumeknop ingedrukt houden en resetten, maar niets werkte. Uiteindelijk heb ik de negatieve kabel van de 12V-accu losgekoppeld en deze 2 uur met rust gelaten. Na het opnieuw aansluiten startte het systeem normaal op en heeft sindsdien (ongeveer een week) correct gewerkt. De profielen en Bluetooth-apparaten bleven zelfs in mijn geheugen staan, dus ik hoefde ze niet opnieuw aan te maken. Het enige wat ik verloor waren mijn Sirius XM-voorinstellingen, wat NBD is. Dit was op een nieuwe 2023 Prime SE met 2500 mijl.

Hoi, ik heb mijn profiel van het infotainmentscherm verwijderd en vervolgens opnieuw aangemaakt en het probleem is opgelost. Het enige probleem dat ik tegenkwam, is dat mijn abonnement voor Drive Connect werd geannuleerd.
Maar ik ben nog steeds blij dat het probleem is opgelost :).

Bedankt allemaal voor jullie hulp, ik ontdekte dat deze community meer kennis heeft dan een Toyota-dealer.
Bedankt allemaal voor jullie hulp.
Het infotainmentsysteem blijft niet lang genoeg aan om het profiel te verwijderen

Ik ben blij dat ik deze post heb gevonden. Uiteindelijk heb ik de negatieve accupool 30 minuten losgekoppeld en daarna de eerste herstart gedaan door het contact aan te zetten, de parkeerrem in te schakelen en vervolgens 5 minuten achteruit te rijden. Werkte perfect.

Nieuwe updates over dit probleem? Ik heb hetzelfde probleem. Mijn RAV4 is pas een maand oud met 500 mijl. Ik heb dit probleem een paar weken geleden gehad en de batterij losgekoppeld en had 2 weken geen probleem. Gisteren begon het weer, waarbij het scherm steeds opnieuw opstartte en uiteindelijk zwart werd. Moest de batterij loskoppelen, werkte weer ongeveer 15 minuten en begon toen weer opnieuw op te starten. Heb een omgekeerde herstart gedaan en vervolgens het profiel verwijderd. Niets werkt. Ga morgen naar de dealer. Dit is volkomen onacceptabel.

Hetzelfde gebeurde bij mij. Om de paar minuten opnieuw opstarten van mijn 2023 rav4. Ik heb de negatieve accupool 30 minuten losgekoppeld en daarna weer aangesloten. Het werkt sindsdien prima. Dat is ongeveer anderhalve week geleden.

Ik heb een maand geleden een Toyota Rav4 gekocht en het multimediascherm start constant opnieuw op, om de 5-10 seconden. Ik ben naar het servicecenter geweest, maar ze vertelden dat dit nieuwe software is en dat ze geen update hebben ontvangen. Ik heb geprobeerd opnieuw op te starten door op de volumeknop te drukken, maar dat hielp niet. Iemand hulp bij het uitvoeren van een harde reset of het updaten van de software. Hun portaal vraagt om een json-bestand, maar ik kan het niet ophalen. View attachment 192443
Na ongeveer een uur te hebben geprobeerd mijn profiel te verwijderen via het multimediascherm in mijn RAV 4 uit 2023, vond ik eindelijk de oplossing. Omdat mijn scherm niet lang genoeg aan bleef staan, zoals bij veel anderen in deze thread, ging ik naar mijn Toyota-app op mijn iPhone en klikte op de pijl omlaag om mijn voertuiginfo te bekijken en klikte op voertuig verwijderen onderaan de pop-up pagina. Ik kon toen opnieuw beginnen met het opnieuw toevoegen van mijn voertuig met behulp van de QR-code en mijn CarPlay werkt weer perfect.g Succes!

Nadat ik ongeveer een uur lang had geprobeerd mijn profiel te verwijderen via het multimediascherm in mijn RAV 4 uit 2023, vond ik eindelijk de oplossing. Omdat mijn scherm niet lang genoeg aan bleef staan, zoals bij veel anderen in deze thread, ging ik naar mijn Toyota-app op mijn iPhone en klikte op de pijl omlaag om mijn voertuiginfo te bekijken en klikte op voertuig verwijderen onderaan de pop-up pagina. Ik kon toen opnieuw beginnen met het opnieuw toevoegen van mijn voertuig met behulp van de QR-code en mijn CarPlay werkt weer perfect.g Succes!
Bedankt voor de tip, het werkte voor mij.

Na ongeveer een uur te hebben geprobeerd mijn profiel te verwijderen via het multimediascherm in mijn RAV 4 uit 2023, vond ik eindelijk de oplossing. Omdat mijn scherm niet lang genoeg aan bleef staan, zoals bij veel anderen in deze thread, ging ik naar mijn Toyota-app op mijn iPhone en klikte op de pijl omlaag om mijn voertuiginfo te bekijken en klikte op voertuig verwijderen onderaan de pop-up pagina. Ik kon toen opnieuw beginnen om mijn voertuig opnieuw toe te voegen met behulp van de QR-code en mijn CarPlay werkt weer perfect.g Succes!
Bedankt, het werkte voor mij. Maar ik heb mijn voertuiggegevens niet opnieuw toegevoegd, ervan uitgaande dat dit de oorzaak van het probleem zou kunnen zijn. Waarschijnlijk zal ik het een paar dagen gebruiken zonder toe te voegen om te zien hoe het gaat.

Ik heb een Toyota RAV4 XLE 2014 en hij doet dat radio opnieuw opstarten. Ik ging naar mijn Toyota-app en verwijderde mijn voertuig en toen startte ik de auto en voegde hem weer toe en hij start nog steeds opnieuw op. Wat doe ik hier verkeerd?

Ik heb een Toyota Rav4 XLE 2014 en hij doet dat radio opnieuw opstarten. Ik ging naar mijn Toyota-app en verwijderde mijn voertuig en toen startte ik de auto en voegde hem weer toe en hij start nog steeds opnieuw op. Wat doe ik hier verkeerd?
Hallo, je doet daar niets verkeerd. Misschien moet je het opnieuw doen. Verwijder het profiel volledig met je APP TOYOTA (telefoon). Start je auto en volg de instructies om een gebruiker toe te voegen of aan te maken. Tijdens het aanmaken van het profiel, startte de radio opnieuw op of niets? Of pas nadat je je gebruiker hebt aangemaakt of toegevoegd in je autoprofiel? Voor mij werkt het nog steeds na het verwijderen van mijn profiel op 9 juni.

Werkt nog steeds niet, ik heb de Toyota-app verwijderd en opnieuw geĂŻnstalleerd en mijn auto aangezet en een andere gebruikersnaam aangemaakt en de radio start nog steeds opnieuw op en schakelt uit. Plus ik merk net dat mijn usb-verbinding niet werkt. Het lukt me niet om mijn oude gebruikersnaam en informatie te verwijderen. Ik heb een hekel aan het bellen van de Toyota-dealer. Soms helpen ze niet.

21 - 40 of 149 Posts