Toyota RAV4 Forums banner

CarPlay-volume aanpassen?

39K views 12 replies 11 participants last post by  Mattashley1969  
#1 ·
Hoe pas je het volume van CarPlay-telefoon- en kaartaanwijzingen aan op de standaard Ltd-hoofdeenheid? In vergelijking met het volume van muziek bij gebruik van CarPlay is het volume van aanwijzingen en spraak tijdens telefoongesprekken erg laag en de volumeknop op de unit en het stuurwiel hebben er helemaal geen invloed op.

#3 ·
Het volume op de telefoon verhoogt alles, net als het volume op de radio. Op mijn GTI heeft het aanpassen van het volume van een gesprek tijdens gebruik alleen invloed op het gespreksvolume, en het aanpassen van het volume van navigatie wanneer de navigatie spreekt, heeft alleen invloed op het navigatievolume. Dat is wat ik wil doen, want als ik met iTunes muziek afspeel, zijn navigatie of telefoongesprekken veel te zacht.

#7 ·
Ik gebruik Waze voor navigatie. In het begin was het veel te luid en de volumeknop van de auto had geen effect. In de Waze-app is er een volume-instelling, die ik op 35% heb gezet.

Als het volume van een app niet naar wens is, raad ik je aan om de app zelf te bekijken.

#10 ·
Ik haal een oudje terug omdat ik dit ook probeerde uit te zoeken voor ons iPhone-gebruikers, ik hoop dat dit anderen helpt!
*Houd er rekening mee dat in uw audio-instelling (Hoog, Gemiddeld, Laag) voor ASL (automatische geluidsnivelleerder) in de audio-"geluids"-instellingen, deze functie zich aanpast aan het optimale volume en de toonkwaliteit op basis van de voertuigsnelheid om te compenseren voor meer weg- en windruis of andere geluiden tijdens het rijden - standaard heeft Toyota dit ingesteld op Medium in '19 en '20 niet-JBL-luidsprekers.

In Waze:

In Google Maps:

In Apple Maps:

Algemene Siri-stem voor al het andere:
Bedankt! Dit helpt. Hoewel ik Siri nog steeds niet zover kan krijgen dat ze zachter gaat praten. Hoewel ze me vertelt dat ze dat zal doen. Ze is nog steeds behoorlijk luid! LoL

#11 ·
Ga naar setup - stem - stemvolume en pas het daar aan
Hoe pas je het volume aan van CarPlay-telefoon- en kaartaanwijzingen op de standaard Ltd-hoofdeenheid? Vergeleken met het volume van muziek bij gebruik van CarPlay is het volume van aanwijzingen en spraak tijdens telefoongesprekken erg laag en de volumeknop op de unit en het stuurwiel hebben er geen invloed op.