Autofabrikanten willen dat je de consensus drone levensstijl accepteert. Je kunt hem in elke gewenste kleur hebben, zolang hij maar zwart is.
Ik zou te veel functies verliezen die de autofabrikant noodzakelijk achtte voor ergernissen met de headunit. Ik wil dat de radio een radio is. Ik wil geen voertuigaanpassingen maken of gegevens loggen of de verwarming/koeling of het verbruik veranderen of wat dan ook. Het probleem is dat autofabrikanten de onzin hebben gecreëerd en je zult het accepteren, of de straf begint.
Voorlopig ben ik op zoek naar een dsp of dspamp, die andere inputs accepteert. Op deze manier, als ik de radio gebruik, zal alles consensus saai zijn. Als ik de radio uitzet, kan ik de mobiele telefoon naar de dsp streamen of een mp3/flac-muziekspeler gebruiken.
In mijn vorige auto uit 2019, geen Toyota, kon ik een headunit plaatsen. Maar ik moest de fabrieksheadunit in de kabelboom steken om de dagelijkse tijdinstelling twee keer per jaar te resetten. Niets gaat boven het maken van een Y-harnas en een verlenging. Het wordt nu moeilijker om met GeorgeOrwells 1984 om te gaan.
Ik kon dit nutteloze, opgeblazen varken doden en de app van de mobiele telefoon verwijderen.
Drive Pulse : Opt-Out
Op uw verzoek heeft u afstand gedaan van uw Connected Services van Toyota.
Uw voertuig verzendt geen locatie-, rij- en voertuiggezondheidsgegevens meer naar Toyota. Zonder de verzending van de gegevens van uw voertuig erkent u dat we geen Connected Services kunnen leveren. De volgende services werken niet in uw voertuig: Safety Connect (waaronder automatische ongevalsmelding, uitgebreide pechhulp, nood- en diefstalhulp), Remote Connect, Service Connect, Drive Connect en Wi-Fi Connect.
Nu hoef ik er alleen nog maar een paar te bestellen voordat ze verboden worden
Adapter kit for Disconnecting the Data Communication Module (DCM) on a Toyota vehicle without disabling the front right speaker or handsfree bluetooth microphone
www.autoharnesshouse.com
Het verwijderen van de headunit is nu een zwarte markt onderneming. De MIB's kijken naar je door hun zonnebrillen.