Toyota RAV4 Forums banner

Is er een manier om een verwarmd stuurwiel en Apple CarPlay toe te voegen?

3.6K views 2 replies 3 participants last post by  EVMODEL3  
#1 ·
Ik heb een Rav4 Limited uit 2017. Ik zat eraan te denken om hem in te ruilen, maar de enige twee opties die ik echt mis en waar ik van zou genieten, zijn de mogelijkheid om Android Auto/Apple Carplay te gebruiken met behoud van veel van de standaard OEM display/radio-opties en de mogelijkheid voor een verwarmd stuurwiel. De aftermarket verwarmde hoezen zijn gewoon verschrikkelijk. Is het ĂĽberhaupt mogelijk om het stuur van andere Rav4's te verwisselen en een schakelaar toe te voegen? Praat ik gewoon onzin?

#2 ·
Ik denk hetzelfde over de schakelflippers van de SE-modellen. Ik weet dat ze niet compatibel zouden moeten zijn, maar er moet toch een manier zijn, toch? De website van Toyota helpt niet vanwege de slechte afbeeldingen en diagrammen, dus geen hulp daar. Ik denk dat de enige manier om erachter te komen is om welk onderdeel dan ook te kopen en te kijken of het werkt. Zo niet, dan terugsturen.

#3 ·
Ik heb een Carabc Apple CarPlay-module besteld. Vrij eenvoudig. Hiermee kunt u de fabrieksradio gebruiken en behouden. Het is niet super betrouwbaar, maar het werkt over het algemeen wel. Het is een beetje onbetrouwbaar. Soms valt de achteruitrijcamera uit, dus ik moet naar neutraal schakelen en dan naar achteruit om hem aan te zetten. De Carabc-eenheid herkent soms mijn draadloze CarPlay-verbinding niet en ik moet de ingangen heen en weer schakelen om hem op te starten.