Toyota RAV4 Forums banner

Apple Car Play 2018 RAV4 met fabrieksradio

19K views 18 replies 9 participants last post by  LeviNx  
#1 ·
Een beetje prijzig... maar je kunt de fabrieksradio en stuurwielbediening behouden en het ziet er vrij eenvoudig uit om te installeren.
OF is een head unit-wissel (Crutchfield) de voorkeur en waarom?

Gedachten?

#8 ·
Ik kwam hier om naar dit ding te informeren! Ik ben echt van plan om Android Auto/Apple CarPlay te krijgen, maar ik wil XM Satellite Radio, stuurwielbediening of achteruitrijcamera niet verliezen. Wat zou het me ongeveer kosten om een head unit met AA/ACP te krijgen en alles te behouden? Is het ĂĽberhaupt mogelijk?

#9 ·
Ik kwam hier om naar dit ding te informeren! Ik ben echt van plan om Android Auto/Apple CarPlay te krijgen, maar ik wil XM Satellite Radio of stuurwielbediening of achteruitrijcamera niet verliezen. Wat zou het me ongeveer kosten om een head unit met AA/ACP te krijgen en alles te behouden? Is het ĂĽberhaupt mogelijk?
Het is mogelijk met iDatalink Maestro, maar na de kosten van de radio, iDatalink Maestro voor bediening, kabels, kabelbomen etc. om alles te laten werken, zit je rond de 500-600 dollar.

#11 ·
Ik zit in dezelfde boot. 2017 Limited die probeert te beslissen welke kant ik op moet. Ik wil alle OEM-functies behouden, maar wil ook het gemak van Apple CarPlay / Android Auto toevoegen.

Ik dacht aan zoiets - https://www.amazon.com/dp/B07WGN1Y7J

Bezorgd over een off-brand/no-name merk, vooral voor toekomstige ondersteuning en updates. Dit heeft echter wel draadloze CarPlay en Android Auto, wat fijn is..

#12 ·
Ik zit in dezelfde situatie. 2017 Limited die probeert te beslissen welke kant op te gaan. Ik wil alle OEM-functies behouden, maar ook het gemak van Apple CarPlay / Android Auto toevoegen.

Ik dacht aan zoiets - https://www.amazon.com/dp/B07WGN1Y7J

Bezorgd over een onbekend merk, vooral voor toekomstige ondersteuning en updates. Dit heeft echter wel draadloze CarPlay en Android Auto, wat fijn is..
Bekijk de thread die ik hierboven heb gepost. De meerderheid van ons gebruikt dat.

#19 ·

Ik zou dit draadje doorzoeken en de versie vinden die sommigen hebben gebruikt met vogelperspectief in jouw voordeel.

De dongle is degene die ik heb vermeld