Toyota RAV4 Forums banner
1 - 20 of 68 Posts

Teddydogno1

· Registered
118 Posts
Discussion starter · #1 ·
We krijgen binnen een week onze Blueprint Limited Hybrid. Ik zat eraan te denken om de dealer te vragen hoeveel het kost om de zijstootlijsten te installeren. Ik weet niet zeker wat ik van het uiterlijk vind of hoeveel "deuk"-bescherming ze daadwerkelijk bieden. Wat zijn jullie gedachten erover?

Ik denk momenteel dat ik filmgebaseerde dorpel- en deurbescherming ga installeren, maar ik dacht dat ik de installatie van de zijstootlijsten aan de professionals zou overlaten.

Er zijn verschillende discussies over dit onderwerp, mijn SOP is om niet te parkeren op plaatsen waar het kwetsbaar is voor idioten die zich niet om zulke dingen bekommeren.

Ik heb Xpel dorpelbescherming van Amazon geĂŻnstalleerd, eenvoudig te installeren en bedekt de hele dorpel, niet alleen de bovenkant, de overrolrand is waar de meeste slijtage ontstaat, gewone dorpelbeschermers bedekken dat niet, zie de "Mods" thread.

Zijlijsten, ik heb ze op mijn 2016 laten installeren, zeker geen doe-het-zelf klus. Ik laat ze installeren op mijn 2019 Hybrid. Zou ze niet willen missen. Sommigen houden niet van het uiterlijk en houden van de "schone" look. Persoonlijke voorkeur.

Discussion starter · #5 ·
Mijn dealer belde om me te vertellen dat mijn RAV waarschijnlijk vandaag bij de dealer aankomt! Ik vroeg hem naar de montage van de stootlijsten en hij zei dat het $399 zou kosten!!! Het is slechts een optie van $209 af fabriek. Dat is echt balen. Hij gaf me dat nummer WEL uit zijn hoofd, dus ik zal het opvolgen en het nog eens vragen.

Rob

Zijn ze redelijk gemakkelijk om recht te krijgen?

Rob
Blijkbaar niet.

Ik wilde de zijlijsten niet. Maar in plaats van nog twee maanden op een auto te wachten, accepteerde ik er een met zijlijsten, af fabriek geĂŻnstalleerd. Ik ben blij dat ik het gedaan heb, ik denk nu dat ze het uiterlijk verbeteren, wat mijn aanvankelijke aarzeling was. Er is een kleine flair die ze boven het niveau van alleen functioneel zijn verheft.

Maar de $399 die u kreeg, lijkt buitensporig. Ik dacht dat de dealerinstallatie hetzelfde zou moeten zijn als de fabrieksinstallatie, misschien heb ik het mis. Het kan niet meer dan tien minuten duren om ze te installeren als uw auto schoon is.

Ieder het zijne. Ik vind ze leuk, heb ze en heb ze op de nieuwe geĂŻnstalleerd. Ik koop altijd een van de kleine flesjes bijpassende lakstift van de onderdelenafdeling. Ik heb te veel voertuigen met deuken aan de zijkant gezien. Persoonlijk heb ik in het verleden, zonder hen, de lakstift aan de zijkanten moeten gebruiken. Nu gebruik ik het om eventuele steenslag op de motorkap te bedekken, indien nodig.

We krijgen binnen een week onze Blueprint Limited Hybrid. Ik dacht erover om de dealer te vragen hoeveel het kost om de zijlijsten van de carrosserie te installeren. Ik weet niet zeker wat ik van het uiterlijk vind of hoeveel "deukbescherming" ze daadwerkelijk bieden. Wat zijn jouw gedachten erover?

Ik denk momenteel dat ik filmgebaseerde dorpel- en deurbescherming ga installeren, maar ik dacht dat ik de installatie van de zijlijsten van de carrosserie aan de professionals zou overlaten.

Rob
Het is heel gemakkelijk om het zelf te doen en wat geld te besparen. Ik heb OEM-zijlijsten in exact dezelfde kleur gekregen, omdat deze overeenkomen met de kleurcode van mijn magnetisch grijze RAV4. OEM-onderdelenbron. In jouw geval zou het de
https://www.oempartsource.com/oem-parts/toyota-body-side-moldings-blueprint-pt9384219008/?c=Zz1leHRlcmlvciZzPWFwcGVhcmFuY2UmYT10b3lvdGEmbz1yYXY0Jnk9MjAxOSZ0PWh5YnJpZC1saW1pdGVkJmU9Mi01bC1sNC1lbGVjdHJpYy1nYXM=
Ik heb slechte ervaringen gehad met eerdere auto's en deuken in de deuren. Deze beschermen de deuren echt prachtig, ik geloof dat ze gemaakt zijn van met PU gecoat staal.

Het is heel gemakkelijk om het zelf te doen en wat $ te besparen. Ik heb OEM-zijlijsten in exact dezelfde kleur gekregen, omdat deze overeenkomen met de kleurcode van mijn magnetisch grijze RAV4. OEM-onderdelenbron. In jouw geval zou het de
https://www.oempartsource.com/oem-parts/toyota-body-side-moldings-blueprint-pt9384219008/?c=Zz1leHRlcmlvciZzPWFwcGVhcmFuY2UmYT10b3lvdGEmbz1yYXY0Jnk9MjAxOSZ0PWh5YnJpZC1saW1pdGVkJmU9Mi01bC1sNC1lbGVjdHJpYy1nYXM%3D
Ik had een slechte ervaring met eerdere auto's en deuken in de deuren. Deze beschermen de deuren echt geweldig, ik geloof dat ze gemaakt zijn van met PU gecoat staal.
Oh, en nadat je ze hebt aangebracht, tenzij je andere mensen die naar je RAV4 kijken erop wijst, zullen ze ze niet eens opmerken. Ze vallen mooi weg omdat ze qua kleur overeenkomen met het voertuig.

1 - 20 of 68 Posts