Makkelijk te installeren. Maar heeft iemand echt de verschillen opgemerkt tussen de twee onderdeelnummers en $25 (ongeveer) van je zuurverdiende geld? Is het alleen maar het houtskoolspul? Ik zie ook vergelijkbare prijsstructuren tussen STP-, Fram- en Purolator-filters.
Ik heb OEM gebruikt omdat de website gemakkelijker was om op te klikken en aan de post toe te voegen.
En terzijde, ik heb mijn batterijdeksel verwijderd om de filter daar te inspecteren en het ziet er qua kleur vrij gelijkaardig uit als het interieurfilter (niet wit; zoals een donkergrijze kleur). Ik betwijfel of de batterij zich zorgen maakt over dampen.
Dure filter:
Goedkope filter:
Ik heb OEM gebruikt omdat de website gemakkelijker was om op te klikken en aan de post toe te voegen.
En terzijde, ik heb mijn batterijdeksel verwijderd om de filter daar te inspecteren en het ziet er qua kleur vrij gelijkaardig uit als het interieurfilter (niet wit; zoals een donkergrijze kleur). Ik betwijfel of de batterij zich zorgen maakt over dampen.
Dure filter:
2019 Toyota RAV4 Limited (VIN starts with J) 2.5L Hybrid A/T Cabin Air Filter. AIR REFINER; CLEAN AIR - 8713958010 - Genuine Toyota Part
Cabin Air Filter. AIR REFINER; CLEAN AIR. 2019 Toyota RAV4 Limited (VIN starts with J) 2.5L Hybrid A/T. Genuine Toyota Part - 8713958010 (87139-58010)
parts.toyota.com
Goedkope filter:
2019 Toyota RAV4 Limited (VIN starts with J) 2.5L Hybrid A/T Cabin Air Filter. POLLEN - 871390R030 - Genuine Toyota Part
Cabin Air Filter. POLLEN. 2019 Toyota RAV4 Limited (VIN starts with J) 2.5L Hybrid A/T. Genuine Toyota Part - 871390R030 (87139-0R030, 8713928020)
parts.toyota.com