Toyota RAV4 Forums banner
61 - 63 of 64 Posts
Ik heb een paar dagen geleden een tracker en startonderbreker laten installeren. De persoon die me hielp, zegt dat er nog iets is dat bekend staat als "the vault". Hij zei dat het voorkomt dat de deur opengaat, wat ze ook proberen. De enige manier om binnen te komen is door de ruit te breken. Heeft iemand ooit van dit apparaat gehoord?
Nog nooit van gehoord. Maar nu wel benieuwd

Ik heb een paar dagen geleden een tracker en startonderbreker laten installeren. De persoon die met me te maken had, zegt dat er nog iets is dat bekend staat als "the vault". Hij zei dat het voorkomt dat de deur opengaat, wat ze ook doen. De enige manier waarop ze naar binnen kunnen komen, is door de ruit te breken. Heeft iemand ooit van dit apparaat gehoord?
Google zoeken is je vriend: Omega Car Alarm Immobilizer Mode Programmeerbaar

En: The Car Vault Vehicle Risk Solutions | Edenvale

Discussion starter · #63 · (Edited)
Ik heb een paar dagen geleden een tracker en startonderbreker laten installeren. De persoon die me hielp, zegt dat er nog iets is dat bekend staat als "the vault". Hij zei dat het voorkomt dat de deur opengaat, wat ze ook proberen te doen. De enige manier om binnen te komen is om de ruit te breken. Heeft iemand ooit van dit apparaat gehoord?
Ik heb nog niet van dit specifieke apparaat gehoord, maar het doet me denken aan een situatie waar ik in de jaren 90 mee te maken had: veel niet-standaard aftermarket alarmsystemen waren uitgerust met een set deursloten die alleen door het alarm werden bediend. Je moest dus eerst het alarm uitschakelen voordat je de deur kon openen. Het loskoppelen van het alarm of de batterij hielp niet - de deuren bleven op slot.
De installatie was eenvoudig - aparte sloten voor deuren, motorkap en kofferbak met aparte bedradingscircuits.

PS. Alles wat bestaande deursloten gebruikt, is eigenlijk ineffectief omdat dieven de deursloten met brute kracht forceren (althans hier in Canada).

61 - 63 of 64 Posts