Toyota RAV4 Forums banner
1 - 9 of 9 Posts
Heeft iemand wel eens een afdekking voor de gaten van de trekhaak willekeurig van zijn bumper zien vallen?

De dag voordat ik een roadtrip maakte, zat de plastic afdekking er nog op (ik controleerde het omdat ik de auto inspecteerde op insectenresten aan de voorkant van de auto). Binnen 24 uur was de bovenste helft van de afdekking verdwenen.

Het is geen verrassing dat hij weg is, gezien hoe fragiel die afdekkingen in de eerste plaats pasten. Ik hoop alleen dat dit geen chronisch probleem is.
Hallo, zou u zo vriendelijk willen zijn om een paar foto's te maken en een paar metingen te doen van waar de eigenlijke schroefdraad zit om de oogbouten voor ons in te schroeven? Ik heb gelezen dat alle Rav4's het schroefdraadgat achter de bumperafdekking hebben en sommigen hebben er toegang toe gecreëerd als men wist waar een gat te boren. Het zou fijn zijn om de mogelijkheid te hebben om de oogbouten te gebruiken om een kano vast te zetten of een sleepband aan te sluiten om hem te trekken als hij vastzit, enz.

Hallo, Zou u zo vriendelijk willen zijn om een paar foto's te maken en een paar metingen te doen over waar de daadwerkelijke schroefdraad zich bevindt om de oogbouten voor ons in te schroeven? Ik heb gelezen dat alle Rav4's het schroefdraadgat achter de bumperafdekking hebben en sommigen hebben er toegang toe gecreëerd als men wist waar een gat te boren. Het zou fijn zijn om de mogelijkheid te hebben om de oogbouten te gebruiken om een kano vast te zetten of een sleepband aan te sluiten om hem te trekken als hij vastzit, enz.
Het enige wat u hoeft te doen is de voorbumperafdekking te verwijderen en te kijken of u ze heeft:

Discussion starter · #7 ·
Een lokale dealer heeft mij 97 dollar (Canadese valuta) geoffreerd om de ontbrekende afdekking te vervangen door een gespoten afdekking (dat is 74 US$). Het onderdeel kost slechts 20 C$, maar het schilderen voegt daar 77 C$ aan toe. Dat is duur voor een klein stukje plastic, dus ik ga de garantie route. Deze onderdelen zouden er niet zomaar uit mogen vallen (ik stond geparkeerd op een plek waar niemand erbij kon). Ondertussen heb ik de tegenhanger onderzocht en ontdekt dat het kleine plastic bandje dat door de houder zou moeten worden gehaald, er niet doorheen zat, waardoor ik denk dat het onderdeel dat eraf viel ook niet goed vastzat. Klinkt als een garantieprobleem voor mij.

1 - 9 of 9 Posts