Toyota RAV4 Forums banner
1 - 3 of 3 Posts

Rosebud13

· Registered
2 Posts
Discussion starter · #1 ·
Ik heb een Rav4 Limited uit 2008. Vorig jaar verloor ik de controle over waar de luchtstroom uitkomt voor verwarming en koeling. Een reparatiewerkplaats haalde het dashboard uit elkaar en zei dat ik een nieuwe warmtebox nodig had. Hij was helemaal kapot. Ze gooiden het onderdeel echter weg voordat ik kon zien wat het was en nu komt de lucht helemaal niet meer uit het dashboard. Het fluctueert tussen de voorkant van het dashboard en de vloer. Omdat er geen onderdeel is met de naam Heat Box, weet ik niet wat ik moet vervangen. Help alsjeblieft.

Ten eerste, waarom heeft de reparatiewerkplaats het onderdeel dat niet werkte niet gerepareerd?

Ten tweede, waarom laat je het niet ergens anders repareren als er een probleem is met die werkplaats en laat je hen het uitzoeken?

Ik heb een 2008 Rav4 Limited. Vorig jaar verloor ik de controle over waar de luchtstroom uitkomt voor verwarming en koeling. Een reparatiewerkplaats haalde het dashboard uit elkaar en zei dat ik een nieuwe warmtebox nodig had. Hij was helemaal kapot. Ze gooiden het onderdeel echter weg voordat ik kon zien wat het was en nu komt de lucht helemaal niet meer uit het dashboard. Het fluctueert tussen de voorkant van het dashboard en de vloer. Omdat er geen onderdeel is met de naam Heat Box, weet ik niet wat ik moet vervangen. Help me alsjeblieft.
Je lijkt nu een complete HVAC-box nodig te hebben. Die bevindt zich in het dashboard. Je kunt gaan voor een gebruikte of een nieuwe. Er is een verschil tussen Limited (automatisch - intern motoraangedreven) en alle andere (handmatig - kabelaangedreven), dus zorg ervoor dat je de juiste krijgt.Wat ze waarschijnlijk kwijt zijn geraakt, is het mengkleprad of de motor, maar tenzij het is geopend en gezien, kan men het niet zeggen. Ik zou de oorspronkelijke werkplaats vragen om het op hun kosten goed te repareren, aangezien het nog steeds niet goed werkt...

1 - 3 of 3 Posts