Toyota RAV4 Forums banner
1 - 11 of 11 Posts

cariduro69

· Registered
30 Posts
Discussion starter · #1 ·
Hallo, ik ben nieuw op het forum en nieuw in het bezit van een auto en een RAV... De mijne ziet er in echt goede staat uit en voelt goed aan... Ik heb hem net naar een off-road stuk in PR gebracht en het was een sensatie. Mijn vraag is, is het oké om dit te doen met standaard schoenen en 2WD?? Ik deed het voorzichtig en zwom meer dan wat dan ook.

Als iemand hier uit PR komt, ga daarheen. Luquillo: Corredor del Este. Het is een gebied dat door iedereen en alles wordt beschermd, inclusief wetten, maar niet door de overheid wordt verdedigd. Het is een sensatie en het leidt naar een mooi strand waar je, als er niemand in de buurt is, in kunt rijden en driften.

groene '99 rav4 2wd

Ja, maar ken de limiet en als je vast komt te zitten, zou ik afzien van veel wielspin, tenzij je moet, wacht gewoon tot iemand je eruit trekt.
Ze zijn geweldig voor trailrijden vanwege de hoge instelling, maar als het sleept, scheur je dingen kapot.

Vast komen te zitten is één ding, door een rivieroever of op een strand rijden een ander risico.
De luchtinlaat, als die water opneemt, ONMIDDELLIJK de motor afzetten, anders slaat hij vast en is uw auto total loss (reparatiekosten meer dan 12000 US dollar).
Als uw auto overstroomd is, is het ook zeer waarschijnlijk dat hij weg is. Houd dus het waterpeil in de gaten, zodat het niet over de bodem van de auto komt en zeker niet verder.

Op een pad rijden is heel goed te doen. De auto is echter voornamelijk bedoeld voor asfalt en slechts een klein beetje voor offroaden. Iets in de orde van 95% asfalt, 5% offroad.

Maak na het offroaden de motorruimte schoon. Dat is vooral om de slijtage van de onderdelen aanzienlijk te verminderen.
Groeten
Pim