Hallo allemaal, ik ben hier nieuw en mijn vrouw en ik hebben net een 2023 Rav4 Prime besteld in donkerblauw metallic. Hij zou er over 2 weken moeten zijn en we zijn er erg enthousiast over. Het zou geweldig voor ons moeten werken. We gaan heen en weer tussen onze 2 huizen, een op Long Island en de andere in Upstate in NY. Het is 150 mijl tussen hen. We rijden zelden meer dan 40 mijl per dag als we aan een van beide uiteinden van de lange rit zijn, ik denk dat de Prime mijn gasverbruik met meer dan de helft zal verminderen in vergelijking met mijn Nissan Frontier pick-up.
Ik heb veel vragen, maar op dit moment wil ik graag weten hoe ik de stage 1-oplader kan gebruiken die bij de Prime wordt geleverd. Er staat dat het 9 tot 11 uur duurt om volledig op te laden en daar ben ik oké mee. Als ik een level 2-oplader installeer, kan ik veel sneller opladen en ben ik klaar voor als ik in de toekomst een volledig elektrische auto krijg. Maar als ik lang genoeg wacht om een elektrische auto te krijgen, is die oplader misschien verouderd.
Dus hoe laad je je auto op? Gebruiken jullie met de 110 volt oplader een verlengsnoer? Mijn buurvrouw laadt haar Leif op met een 50 ft oranje verlengsnoer vanaf de achterkant van het huis zonder problemen.
Wat denk je? Hoe laad je op? Hoe vind je je Rave4 Prime?
Ik heb veel vragen, maar op dit moment wil ik graag weten hoe ik de stage 1-oplader kan gebruiken die bij de Prime wordt geleverd. Er staat dat het 9 tot 11 uur duurt om volledig op te laden en daar ben ik oké mee. Als ik een level 2-oplader installeer, kan ik veel sneller opladen en ben ik klaar voor als ik in de toekomst een volledig elektrische auto krijg. Maar als ik lang genoeg wacht om een elektrische auto te krijgen, is die oplader misschien verouderd.
Dus hoe laad je je auto op? Gebruiken jullie met de 110 volt oplader een verlengsnoer? Mijn buurvrouw laadt haar Leif op met een 50 ft oranje verlengsnoer vanaf de achterkant van het huis zonder problemen.
Wat denk je? Hoe laad je op? Hoe vind je je Rave4 Prime?