Hier is de video met dit jankende geluid
https://www.youtube.com/watch?v=6nferLqi_u8
https://www.youtube.com/watch?v=6nferLqi_u8
Ik wil graag weten wat de dealer u over het geluid heeft verteld. Bedankt.
Ik heb er moeite mee om het helemaal te horen, maar als het geen windruis is, zou het dan een brom kunnen zijn van een aardlus?
Verandert het van toonhoogte en toon als je versnelt?
Het is vooral merkbaar als ik het volume van mijn radio lager zet. Nee, ik heb het nog niet door de dealer laten controleren.
Bedankt voor al je info! Ik hoop dat ik iemand bij mijn dealer kan krijgen om er de komende week naar te kijken.@J-Roc Ik voel je pijn. Het is verbazingwekkend dat ze dezelfde problemen hebben met de modellen van 2017. Het vertelt me dat ze klachten van klanten niet serieus nemen... Ik heb nog steeds hetzelfde probleem en de auto heeft 15.000 mijl... Toyota heeft het tot nu toe echt slecht aangepakt. Ik heb nog steeds een actieve zaak bij hen en we zullen waarschijnlijk volgende week met hun technicus afspreken. Dit geluid komt van de transmissie wanneer de auto probeert stationair te draaien. Om het geluid te verwijderen, moet je het gaspedaal een beetje indrukken of de auto in de neutraalstand zetten. Ik weet dat dit niet de oplossing is die je zoekt en dit is niet redelijk voor een gloednieuwe auto, maar het werkt als een tijdelijke oplossing.
Nu heb ik op forums gelezen dat iemand geluk had met Toyota die de hele transmissie verving, maar na de reparatie konden ze het geluid horen bij 75 mijl per uur... We hebben meerdere RAV4's van hetzelfde jaar en model getest en het geluid was aanwezig, maar het was veel stiller en niet storend.
Kun je de video van je probleem plaatsen zodat we kunnen vergelijken? Ben je naar de dealer geweest?
Kun je "stationair draaien" uitleggen?? Een auto kan niet stationair draaien bij 45-55 mph, er is wat gas nodig, wat geen stationair draaien is. Stationair draaien is voet van het gaspedaal en geen cruise control.Als je versnelt, is er geen geluid. Het verschijnt alleen bij stationair draaien van 55-45 mph.
Ik zal een betere video plaatsen zodat je voor en na kunt vergelijken.
Oude thread maar weer tot leven gewekt omdat Toyota het blijkbaar geen probleem vindt. Mensen hebben dit probleem vanaf '15 en het gebeurt nog steeds in mijn '17.Kunt u "stationair" uitleggen?? Een auto kan niet stationair draaien bij 45-55 mph, er is een bepaalde hoeveelheid gas nodig, wat geen stationair is. Stationair is voet van het gaspedaal en geen cruise control. Zegt u alleen de 6e versnelling? Hoe zit het met de 5e versnelling bij die snelheden? Er ontbreken hier verschillende details.
Shit, vergeet het....zag net dat dit een oude thread is.