Toyota RAV4 Forums banner
1 - 20 of 23 Posts
De Defender is een geweldige keuze als je niet in de sneeuw rijdt, maar als je dat wel doet, zou ik voor Michelin CrossClimate2s gaan. Ze zijn uitstekend in regen en sneeuw en worden ook zo beoordeeld, wat moeilijk te vinden is in een band van 60.000 mijl. Costco wisselt maandelijks tussen Michelin- en Bridgestone-deals van $150 korting, dus als ze nu niet in de aanbieding zijn, wacht dan gewoon een maand.

Bedankt voor de input! De bandenservice/garantie van Costco (als je ze daar koopt) lijkt een geweldige deal.
Discount Tire heeft ook uitstekende garantie/service en zal elke offerte matchen voor een band die ze kunnen bestellen.

Mijn vrouw had een set Continental True Contacts voorafgaand aan de LX-25's. Die sleten tot 4/32nds in ongeveer 55% van de garantiekilometers. Ze gaven ons 45% tegoed voor de nieuwe set. Geen gedoe, geen gedoe.

De True Contacts op mijn CX-5 hebben nog steeds voldoende profiel, omdat ik Blizzak DMV2's op hun eigen velgen heb voor de helft van het jaar. Omdat ik beide sets bij Discount Tire heb gekocht, wisselen ze de banden elk voorjaar en najaar gratis om.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Toyo Open Country HT geweldig, maar enigszins duur, voor All-Terrains heb ik Cooper Discoverer A/Ts die geweldig en goed geprijsd zijn.
Mijn 2010 RAV V6 kwam met die Toyos nieuw. Ze waren op vele manieren verschrikkelijk en ik heb ze weggedaan voordat ze 30.000 km hadden gereden. Vervangen door Michelin Defenders en nooit spijt gehad. De Michelins sleten met 60.000 km.

Is all terrain anders dan all weather? Op weg naar de winter hier...
Tenzij je offroad gaat, zou ik me houden aan all-season of all-weather. Het algemene verschil tussen hen is betere droge/natte prestaties op all-season en betere winterprestaties op all-weather.

Als je in een klimaat met veel sneeuw woont (denk aan Minnesota of Maine), ga dan voor de laatste.

Ik gebruik tirerack.com ratings om een band te selecteren, en bevestig dit dan met discount tire.com.
Ik zou beginnen met het vergelijken van Michelin Crossclimate2, Continental LX-25 en General Altima RT-43 banden in maat 225/65-17

Ik ben meestal huiverig voor Michelins vanwege de hoge prijs en kortere levensduur, maar de Crossclimste2's zijn een van de beste all-weather selecties. De LX-25's zijn wat ik hierna voor mijn CX-5 zal krijgen, maar ik gebruik BLIZZAK DM-V2's op hun eigen velgen voor de winter. De RT-43's zijn geliefd bij veel prijsbewuste consumenten die geen all-weather prestaties nodig hebben. Je kunt veel verschillende banden kiezen en zelf vergelijken.

Discussion starter · #16 ·
Tenzij je offroad gaat, zou ik me houden aan all-season of all-weather. Het algemene verschil tussen hen is betere droge/natte prestaties op all-season en betere winterprestaties op all-weather.

Als je in een zwaar sneeuwklimaat zit (denk aan Minnesota of Maine), ga dan voor de laatste.

Ik gebruik tirerack.com ratings om een band te selecteren, en bevestig dit dan met discount tire.com.
Ik zou beginnen met het vergelijken van Michelin Crossclimate2, Continental LX-25 en General Altima RT-43 banden in maat 225/65-17

Ik ben meestal terughoudend met Michelins vanwege de hoge prijs en kortere levensduur, maar de Crossclimste2's zijn een van de beste all-weather selecties. De LX-25's zijn wat ik hierna zal krijgen voor mijn CX-5, maar ik gebruik BLIZZAK DM-V2's op hun eigen velgen voor de winter. De RT-43's zijn geliefd bij veel budgetbewuste consumenten die geen all-weather prestaties nodig hebben. Je kunt veel verschillende banden kiezen en zelf vergelijken.

super behulpzaam, bedankt!

Geweldige vraag! Bedankt @KamraGrl!
Hallo RAV4World!

Ik heb een 2012 Rav4 limited v6. Kan iemand de beste bandenkeuze aanbevelen? Ik krijg er 4.

Dank u!
Bedankt voor het stellen van deze vraag! Ik sta op het punt een '10 Base v6 te kopen en ik wilde graag weten wat deze RAV4-clan te zeggen heeft over de beste all-weather banden! 🙌🏼

De Michelin Defenders bij Costco zijn onze favoriet.
Heb ze niet bij Costco gekregen, maar ik heb Defenders op twee Siennas en de '02 RAV4 van mijn vrouw gezet.

De Defender is een geweldige keuze als je niet in de sneeuw rijdt, maar als je dat wel doet, zou ik voor Michelin CrossClimate2s gaan.
"In de sneeuw rijden" wordt een term die direct gerelateerd is aan waar je bent en hoeveel "sneeuw" je moet doorkruisen.

Het zou ABSOLUUT GEWELDIG zijn als onze locatie in het avatar-gebied zou worden weergegeven. Sommigen (niet allemaal) hebben tenminste een vlag van een land, maar laten we eerlijk zijn, de bandenbehoeften in Phoenix zijn iets anders dan in Minneapolis. We bevinden ons in het zuidwesten van oHIo. We krijgen wel wat koud weer en wat sneeuw, maar zeker niet zoveel van beide als degenen die in het zicht van Canadia zijn. Mijn Defenders doen hier geweldig werk.

... Heb ze vervangen door Michelin Defenders en heb er nooit spijt van gehad. De Michelins sleten met 60.000 km erop.
Zo ongeveer mijn ervaring met mijn Siennas.

Ik schuw meestal Michelins vanwege de hoge prijs en kortere levensduur, maar de Crossclimste2's zijn een van de beste all-weather selecties.
Ik kan de hogere prijs niet tegenspreken, maar wat rijd je dat meer dan 60.000 mijl haalt? Mijn eerste set Defenders ging ongeveer 70k. De tweede set had ongeveer 60k erop toen we de bus inruilden. De %&((^ run-flat banden op de 'nieuwe' Sienna vervangen door Defenders. Heb er sinds februari pas ongeveer 10k op gezet, ze gaan nog wel even mee. Defenders op de '02 RAV4 van mijn vrouw gezet vanwege de manier waarop ze op mijn Sienna werkten. NOG GEEN teleurstellingen.

1 - 20 of 23 Posts