Denkt iemand dat het een goed idee is om de dagrijverlichting handmatig uit te schakelen tijdens normaal rijden? Ik kan me niet voorstellen waarom sommige mensen dat doen, maar ik heb gemerkt dat nogal wat bestuurders dat op de weg doen in het dagelijks verkeer. Het stoort me vooral, vooral omdat sommige voertuigen (zoals donker gekleurde) moeilijker te zien zijn, vooral tussen andere voertuigen met de dagrijverlichting aan.
Als ik met mijn 2019 RAV4 Hybrid LE rijd, laat ik mijn parkeerlichten meestal ook aan (vergelijkbaar met wat veel vrachtwagenchauffeurs doen), in een poging om mezelf beter zichtbaar te maken, zelfs overdag. Het zou interessant zijn om te zien wat andere bestuurders van dit onderwerp vinden.
Als ik met mijn 2019 RAV4 Hybrid LE rijd, laat ik mijn parkeerlichten meestal ook aan (vergelijkbaar met wat veel vrachtwagenchauffeurs doen), in een poging om mezelf beter zichtbaar te maken, zelfs overdag. Het zou interessant zijn om te zien wat andere bestuurders van dit onderwerp vinden.