Toyota RAV4 Forums banner
1 - 20 of 37 Posts

Bpimentel

· Registered
2 Posts
Discussion starter · #1 ·
Hallo, ik vraag me af of er opties/persoonlijke keuzes zijn om hun head unit te upgraden. Ik heb mensen Pioneer en Kenwood zien aanbevelen, maar ze geven er niet echt informatie over.
Ik wil iets dat CarPlay heeft en toch de functionaliteit van het stuurwiel behoudt. Ik wil er ook voor zorgen dat de achteruitrijcamera's en het vogelperspectief compatibel blijven op het scherm.
Het zou fijn zijn als ik ook kon zien waar de elektriciteit naartoe gaat, zoals nu.
Kortom, Entune is waardeloos en ik zoek een unit met CarPlay die alle goede dingen van de auto behoudt. Laat me details en ervaringen weten.

Veel goede informatie op crutchfield.com. Ik ben niet met hen verbonden, het is gewoon de plek waar ik voor het eerst over autoradio's leerde.

Ik zit in een vergelijkbare situatie als jij. Ik heb een 2019 die alleen Car Play heeft, maar ik gebruik Android. Ook ik wil geen functionaliteit van de camera's en andere functies opgeven. Ik zal een eenvoudigere oplossing hebben door in september over te stappen op de volgende iPhone, wanneer deze uitkomt. Ik zou Crutchfield bellen en informeren of een vervangende head unit alle bestaande functies behoudt. Je hoeft niet bij hen te kopen, maar alleen te weten komen of het ĂĽberhaupt mogelijk is.

Dit was veruit de beste beslissing die ik heb genomen, en ik heb de auto of radio pas twee weken, lol! Beide merken zijn goed, maar ik geef de voorkeur aan Kenwood vanwege mijn eigen eerdere ervaringen met hun producten en ik kan je vertellen dat draadloze Apple Carplay samen met scherm spiegelen gamechangers zijn in de wereld van het autorijden. Ik wou alleen dat OEM-systemen zouden stoppen met het proberen om hun eigen oplossingen te maken en zouden samenwerken met een aantal van deze bedrijven. Een foto hieronder van een radio die ik vorige week heb geĂŻnstalleerd ter referentie. Alle fabrieksfuncties blijven behouden, samen met het vogelperspectief.

Dit was veruit de beste beslissing die ik heb genomen, en ik heb de auto of radio pas twee weken, lol! Beide merken zijn goed, maar ik geef de voorkeur aan Kenwood vanwege mijn eigen eerdere ervaringen met hun producten en ik kan je vertellen dat draadloze Apple CarPlay samen met scherm mirroring gamechangers zijn in de wereld van het autorijden. Ik wou alleen dat OEM-systemen zouden stoppen met het maken van hun eigen oplossingen en zouden samenwerken met een aantal van deze bedrijven. Een foto hieronder van een radio die ik vorige week heb geĂŻnstalleerd ter referentie. Alle fabrieksfuncties blijven behouden, samen met het vogelperspectief.

View attachment 166443
Hallo,

Wat is het modelnummer van de radio?

Met vriendelijke groeten,
Rudy

De hybride energie-informatie blijft niet op de radio zelf staan. Maar je kunt die informatie nog steeds zien in het dashboard van het stuurwiel als je dat echt wilt. Sinds ik deze unit heb, gebruik ik het draadloze Apple CarPlay-scherm 99% van de tijd. Soms druk ik handmatig op een knop om het vogelperspectiefsysteem te bedienen, de andere 1% van de tijd. Ik hoop dat dit helpt.

Dit was veruit de beste beslissing die ik heb genomen, en ik heb de auto of radio pas twee weken, lol! Beide merken zijn goed, maar ik geef de voorkeur aan Kenwood vanwege mijn eigen eerdere ervaringen met hun producten en ik kan je vertellen dat draadloze Apple Carplay samen met scherm mirroring gamechangers zijn in de wereld van het autorijden. Ik wou alleen dat OEM-systemen zouden stoppen met het maken van hun eigen oplossingen en zouden samenwerken met een aantal van deze bedrijven. Een foto hieronder van een radio die ik vorige week heb geĂŻnstalleerd ter referentie. Alle fabrieksfuncties blijven behouden, samen met het vogelperspectief. View attachment 166443
Was het vogelperspectief een optie op de 2017? Ik heb een 2017 Hybrid Limited en ik heb alleen een achteruitrijcamera.

Was het vogelperspectief een optie op de 2017? Ik heb een 2017 Hybrid Limited en ik heb alleen een achteruitrijcamera.
Mijn Limited werd geleverd met het elektronicapakket met de extra camera's en veiligheidsmechanismen. Er is een klein knopje boven het touchscreen dat je het vogelperspectief geeft <6 mph. Mijn kind geniet ervan bij stoplichten.

HĂ©, ik heb een vraag. Ik heb de radio geĂĽpgraded naar een Pioneer AVIC 5100 nex, maar de voertuiginstellingen op het stuurwiel verloren. Ik kan zelfs de trip niet wijzigen of naar de kilometerteller scrollen. Enige oplossingen hiervoor? Ik ben de weg kwijt en ben al een paar weken aan het zoeken.

HĂ©, ik heb een vraag. Ik heb de radio geĂĽpgraded naar een pioneer avic 5100 nex, maar de voertuiginstellingen op het stuurwiel verloren. Ik kan zelfs de trip niet veranderen of naar de kilometerteller scrollen. Zijn er oplossingen hiervoor? Ik ben de weg kwijt en ben al een paar weken aan het zoeken?
Heb je een idatalink maestro of iets dergelijks gekocht? Dat heb je nodig, plus de juiste kabels, om het gebruik van de achteruitrijcamera en de bediening op het stuurwiel te behouden. Crutchfield kan je hier heel goed over adviseren.

Heeft u een idatalink maestro of iets dergelijks gekocht? Dat heeft u nodig, plus de juiste kabels, om de achteruitrijcamera en de bedieningselementen op het stuur te behouden. Crutchfield kan u hierin heel goed adviseren
Ik heb mijn achteruitrijcamera werkend, maar niet de voertuiginstellingen op het stuur. Ik zal morgen Clutch Field bellen en kijken wat ze zeggen

Ik heb mijn achteruitrijcamera werkend, maar niet de voertuiginstellingen op het stuur. Ik zal morgen Clutch Field bellen en kijken wat ze zeggen.
Heb je een maestro-eenheid? Heb je een converter gekocht om de stuurwielbediening te hergebruiken? Je hebt er absoluut een nodig.
Wat is het bouwjaar en de versie van je rav4? JBL of geen JBL, Nav of geen Nav.

1 - 20 of 37 Posts