WEET IEMAND WELK TYPE KOPLAMPEN EN MISTLAMPEN? NET EEN NIEUW 2016 RAV4 XLE-MODEL BESTELD EN PROBEER DE AFTERMARKET LED-KOPLAMPEN EN MISTLAMPEN TE KOPEN. BEDANKT
Ik denk niet dat de Ravs een canbus-systeem hebben. Ik heb LED's in de kentekenplaat- en achteruitrijlichten geplaatst en heb geen "lampje defect"-waarschuwing gekregen. Ik heb echter ook geen gedocumenteerd bewijs.H16 voor de mistlampen. Ik heb geen geluk gehad met het vinden van goede LED's. Amazon-banden hebben goede en slechte recensies, maar van wat ik hoor, zijn canbus-LED's de juiste keuze.
Verzonden vanaf AutoGuide.com Free App
Dat lijkt me helder genoeg als de kelvin op de "witte" opties puur wit is. Ik heb ze nog nooit gebruikt en heb alleen led-koplampen van putco geprobeerd die op zijn best een behoorlijke lichtopbrengst hadden. Ze waren een beetje te blauw voor mijn smaak. 45 watt zou waarschijnlijk behoorlijk fel zijn, maar ik aarzel bij "ventilator koeling". Ik heb ze nog nooit geprobeerd, maar uit forums die ik heb gelezen, vallen die ventilatoren uiteindelijk uit en zijn ze een hoofdpijn.Deze jongens hebben 9012 LED's met 45 watt beschikbaar (5000 lumen).
9012 - Single Beam - LED Headlights Kit - LED Headlights Pro
heeft iemand dit geprobeerd?