Toyota RAV4 Forums banner

Telefoonhouder

35K views 16 replies 15 participants last post by  Thaiwoo  
#1 ·
Hallo, ik heb een Rav4 Hybrid uit 2017. De meeste telefoonhouders voor de ventilatieopeningen zijn gemaakt voor horizontale ventilatieopeningen. De 2017 Hybrid heeft verticale ventilatieopeningen. Heeft iemand een aanbeveling?
Bedankt!

#3 ·
Oud draadje, maar de nieuwste van de vragen over telefoonhouders.

In het licht van de handsfree wet die op 1 juli 2018 in Georgia van kracht wordt, en aangezien we geen Android Auto of Apple Carplay hebben =(, ben ik op zoek gegaan naar een oplossing.

De ProClip center dash mount is solide maar prijzig. Werkt goed met iPhone X in een robuuste case, geen ventilatieblokkade en face id werkt zonder de telefoon te hanteren.

#5 ·
2018 Rav4 Telefoonhouder

Ik heb net een iOttie Easy One Touch 4 Dashboard & Windscherm Autohouder voor telefoons gekocht bij Best Buy voor $25. Dezelfde prijs op Amazon. Ik kan nog geen links plaatsen, dus zoek gewoon op de naam. Ik ben van plan om hem op het dashboard te plaatsen, rechts van het instrumentenpaneel en ongeveer een inch achter de zilveren sierlijst. Door de verlengstang 180 graden te draaien, kunt u de telefoon net boven het ventilatierooster plaatsen zonder deze te blokkeren, en uw zicht wordt niet belemmerd. Dit was belangrijk, aangezien mijn vrouw kleiner is dan 1,50 meter. Heb het nog niet geĂŻnstalleerd, want ik moet haar goedkeuring krijgen, aangezien het haar auto is. :)

Ik bezit momenteel twee andere Iottie-houders die er nog nooit zijn afgevallen. Zeer duurzaam en betrouwbaar.

Ik zal foto's plaatsen na de installatie.

#6 ·
Heeft iemand foto's van precies waar op hun dashboard ze de zuignap voor de telefoonhouder plaatsen?

#7 · (Edited)
Hier zijn de foto's voor de iOttie Easy One Touch 4 Dashboard & Voorruit Autotelefoonhouder van Best Buy voor $25. Dezelfde prijs op Amazon. Ik heb hem in mijn 2017 Rav4 geĂŻnstalleerd. Ik hoop dat dit anderen helpt te beslissen waar ze de houder op het dashboard moeten monteren. Werkt geweldig op deze locatie. Stevige houder, sterke zuignap, is er niet afgevallen, zeer verstelbaar. Maak je geen zorgen dat deze locatie niet helemaal vlak is. De zuignap past zich aan de lichte hoeken aan en monteert zeer stevig.

Attachments

#12 ·
De enige telefoonhouder die logisch is voor RAV4. Gemakkelijk te bereiken, gemakkelijk te bekijken, blokkeert geen ventilatieopeningen of bedieningselementen. Speciaal ontworpen voor Rav4.4
Dit ziet er geweldig uit! Net een besteld voor de nieuwe RAV4 (2018) van mijn kind via Amazon. Het lijkt erop dat er verschillende telefoonhouders zijn die allemaal aan de 'clip' kunnen worden bevestigd die op de dashboardbekleding wordt gemonteerd. Mooi. Bedankt voor de tip.

#14 ·
Oud draadje, maar dit is een actueel onderwerp. Ik heb dit product besteld en geĂŻnstalleerd op mijn RAV4:

voor Toyota RAV4 mobiele telefoon beugel interieur navigatie beugel accessoires 2013 2014 2015 2016 2017 2018|GPS Stand| - AliExpress

De telefoonhouder is van goede kwaliteit, was goed verpakt en kwam vrij snel aan. Het was heel gemakkelijk te installeren. Ik persoonlijk hou niet van metalen plaatjes op mijn telefoonhoesje voor magnetische telefoonhouders. Deze telefoonhouder heeft het voordeel dat de telefoon verticaal en ook horizontaal kan worden geplaatst. Bekijk gewoon de presentatievideo en je zult het idee begrijpen.

Image

Image

#16 ·