Toyota RAV4 Forums banner
1 - 3 of 3 Posts

Taino W

· Registered
2008 Rav4 2.2 D4D 2009 Corolla 2.0 D4D
10 Posts
Discussion starter · #1 ·
Hallo iedereen

Ik ben momenteel bezig met het fabriceren van een aluminium motorbeschermplaat voor mijn 2.2L 08 Rav4, voornamelijk omdat mijn plastic exemplaar behoorlijk beschadigd is, en voor extra bescherming tegen ruig terrein, aangezien ik onlangs mijn oliecarter moest repareren omdat een steen het had geraakt en gedeukt, nadat ik mijn boerenweggetje was afgereden.

Is er al iemand die er een heeft gemaakt? En zo ja, heeft iemand nog de technische plannen voor hoe ze het hebben gemaakt? Zou zeker veel helpen en een hoop tijd besparen.
Ik ben van plan om 4 mm aluminium plaat te gebruiken.

Proost

Hallo iedereen

Ik ben momenteel bezig met het fabriceren van een aluminium motorbeschermplaat voor mijn 2.2L 08 Rav4, voornamelijk omdat mijn plastic exemplaar behoorlijk beschadigd is, en voor extra bescherming tegen ruw terrein, aangezien ik onlangs mijn oliecarter moest repareren omdat een steen het had geraakt en gedeukt, nadat ik over mijn boerenweggetje had gereden.

Heeft iemand er al eerder een gemaakt? En zo ja, heeft iemand nog de technische plannen voor hoe ze het hebben gemaakt? Zou zeker veel helpen en een hoop tijd besparen.
Ik ben van plan om 4 mm aluminium plaat te gebruiken.

Proost
Iemand heeft dit al eerder gedaan. Gebruik de zoekfunctie in de 4.3-gebieden voor beschermplaat.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

1 - 3 of 3 Posts