Toyota RAV4 Forums banner
21 - 32 of 33 Posts
Oké mensen; is er iets nieuws gebeurd? Ik heb precies hetzelfde probleem: RAV4 2021 en kan de sleutel niet programmeren. De handleiding geeft aan dat een nieuwe smart key kan worden geprogrammeerd met behulp van een bestaande werkende smart key, maar techstream heeft geen optie om dit te doen, het presenteert me met "Voer het Seed-nummer in op de server om een wachtwoordcode op te halen, voer vervolgens de wachtwoordcode in en druk vervolgens op Volgende".

Ik heb een aluminium plaatje op een van de sleutels met een nummer, waarvan de dealer me vertelde dat ze daarmee een nieuwe sleutel konden programmeren, zelfs als alle andere sleutels verloren zijn. Ik heb geprobeerd het nummer op het plaatje te gebruiken in plaats van de wachtwoordcode, maar zonder succes.

Wat zijn mijn opties wat betreft sleutelprogrammering waarbij ik niet naar een dealer hoef te gaan?

Oké mensen; is er iets nieuws ontwikkeld? Ik heb precies hetzelfde probleem: RAV4 2021 en kan geen sleutel programmeren. De handleiding geeft aan dat een nieuwe smart key geprogrammeerd kan worden met een bestaande werkende smart key, maar techstream heeft geen optie om dit te doen, het presenteert me met "Voer het Seed-nummer in op de server om een wachtwoordcode op te halen, voer vervolgens de wachtwoordcode in en druk vervolgens op Volgende".

Ik heb een aluminium plaatje op een van de sleutels met een nummer, waarvan de dealer me vertelde dat ze daarmee een nieuwe sleutel konden programmeren, zelfs als alle andere sleutels verloren zijn. Ik heb geprobeerd het nummer op het plaatje te gebruiken in plaats van het wachtwoordcode-nummer, maar zonder succes.

Wat zijn mijn opties wat betreft sleutelprogrammering waarbij ik niet naar een dealer hoef?
Je kunt een relatief goedkope tool kopen, KH100+, en je eigen kopieën van de smart keys maken. Alle sleutels verloren is ook mogelijk, maar vereist een jaarlijks abonnement van 350$.

Wacht nog steeds op de mijne. Zal het morgen proberen. Hier is de link voor succes voor avalon 2020. Er zijn echter twee soorten sleutels. 0440b is voor direct kopiëren en ik geloof 0410c voor alle verloren sleutels.
Interessant! Ik had nooit gedacht dat deze sleutels kopieerbaar zijn. Wil je een berichtje sturen als je je apparaat hebt? Ik ben benieuwd hoe goed het werkt

Interessant! Ik zou nooit gedacht hebben dat deze sleutels kopieerbaar zijn. Wil je een berichtje sturen als je je apparaat hebt? Ik ben benieuwd hoe goed het werkt
Je hebt het. Ze zeiden in de apparaatbeschrijving dat een 2021 Highlander een pincode vereist, maar andere zouden / zouden in orde moeten zijn, hopelijk. Met alle verloren sleutelsituaties, als je een abonnement hebt, maakt de pincode je niet uit.

Over hetzelfde onderwerp. Heeft iemand een manier gevonden om de wachtwoordcode voor de seed op nieuwere auto's te krijgen? Dit is een seed van 48 tekens, geen 96. Ik heb een tijdje rondgekeken en kon niets vinden.

Interessant! Ik zou nooit gedacht hebben dat deze sleutels kopieerbaar zijn. Wil je een berichtje sturen als je je apparaat hebt? Ik ben benieuwd hoe goed het werkt
Hoi. Rapportage. Het apparaat ontvangen en na registratie en het bindproces stond er dat mijn sleutel niet gekopieerd kon worden. Dus ik was een beetje overstuur. Toen probeerde ik de firmware te upgraden en er stond dat het wel kopieerbaar was. Getest op 2 auto's, een highlander uit 2020 en een rx450h uit 2019. Moet wel een pcb kopen, 0440b. Apparaat kwam met 3 afstandsbedieningen en 1 smart key, maar het is niet compatibel met 8a chip.

Nu ik erover nadenk, is een nadeel van het kopiëren van een smart key in plaats van het correct programmeren ervan natuurlijk dat als de kopie wordt gestolen, je hem niet kunt uitschakelen, omdat hij beide uitschakelt... Maar toch, een geweldige optie. Bedankt voor de feedback!

21 - 32 of 33 Posts